کد خبر: ۱۷۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 10 February 2016
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان خوزستان گفت: حدود ۸۰ درصد از لیست ائتلاف اصولگرایان خوزستان برای مجلس شورای اسلامی نهایی شده و برای مابقی لیست هم کارهایی را انجام داده ایم.

محمدجعفر فلسفی بیان کرد: «معیشت، امنیت و پیشرفت» را به عنوان شعار محوری ائتلاف اصولگرایان انتخاب کردیم. معیشت به عنوان یک جریان مهم در کشور تلقی می شود و با توجه به موقعیت حساس و استراتژیک خوزستان نیز، مسئله امنیت در این استان جایگاه بسیار بالایی دارد. همچنین تحقق پیشرفت مشروط بر این است که از ضعف ها به صورت مرحله ای عبور کرده و آنها را پشت سر بگذاریم تا استان دارای جایگاه خوب از نظر پیشرفت توسعه در کشور باشد.

وی اضافه کرد: یک ششم سهم نمایندگان استان متعلق به اهواز است و ابتدا توجه خود را بر سایر شهرها و بعد اهواز متمرکز کردیم. یک کار میدانی صورت گرفته، مشورت های لازم را با معتمدان خود در شهرها انجام داده و در نهایت نیز از نظرسنجی های علمی استفاده کردیم.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان خوزستان یادآور شد: حدود ۸۰ درصد از لیست ائتلاف اصولگرایان خوزستان برای مجلس شورای اسلامی نهایی شده و برای مابقی لیست هم کارهایی را انجام داده ایم. به هر حال انتخابات فراز و نشیب هایی دارد و باید رفتار یک کاندیدا را در تمامی مراحل مورد بررسی قرار بدهیم.

فلسفی افزود: کاندیدای مورد نظر ائتلاف باید شاخص ها را در تمام مراحل انتخابات رعایت کند و اگر غیر از این باشد قطعا جریان اصولگرا وارد شده و تصمیم لازم را اخذ می کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار