مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل خواستار حمایت از نمایشگاه‌های خیابانی عکس در این استان شد.
کد خبر: ۱۷۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 12 February 2016

به گزارشخبرنگار مهر،میر دولت موسوی صبح جمعه در جمع هنرمندان عضو انجمن سینمای جوانان تصریح کرد: تاکنون هفت نمایشگاه خیابانی در شهر اردبیل برگزار شده که همگی با استقبال همراه بوده است.

وی افزود: متأسفانه ما با کمبود فضا و نمایشگاه مواجهیم و به‌عنوان‌مثال برای برگزاری نمایشگاه در نگارخانه خطایی تنها زمانی که برنامه دیگری در نگارخانه نباشد به ما فضا اختصاص داده می‌شود.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان افزود: از سویی نگارخانه فدک به دلیل دوری مسافت از مرکز شهر چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد و به همین دلیل در بیشتر مواقع باوجود تولید آثار قابل‌توجه فضای نمایشگاهی مطلوبی در اختیار نداریم.

موسوی با اذعان به برگزاری ۲۶ نمایشگاه از ابتدای سال جاری اضافه کرد: درخواست ما از نهادهای فرهنگی همکاری جهت برگزاری نمایشگاه‌ها به‌ویژه نمایشگاه‌های خیابانی است تا بتوانیم ارتباط هنر با مردم را تقویت کنیم.

وی به برنامه‌ریزی جهت ارتقا تولیدات حرفه‌ای عکس توسط این انجمن اشاره کرد و گفت: به‌عنوان‌مثال مسابقه عکس ماه به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود که نیازمند نمایشگاهی برای ارائه عکس‌های تولیدی است.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان به محدودیت‌های اعتباری این نهاد تأکید کرد و افزود: متأسفانه ما رقمی اعتبار دولتی نداریم و لازم است سوبسیدهایی برای برگزاری نمایشگاه برای هنرمندان پیش‌بینی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار