حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه سی سخت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر سی سخت به لزوم ترک گناه و حفظ ارتباط انسان با خداوند تاکید کرد و گفت:میتوان با استغفار و توبه حداقل حریم ها و حدود الهی را حفظ کرد.
کد خبر: ۱۸۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 13 February 2016

 امام جمعه سی سخت در ادامه به موضوع صله رحم پرداخت و با اشاره به ورود تکنولوژی های جدید در زندگی انسانها و فاصله هر روز خانواده ها گفت:در آموزه های دینی حفظ این پیوند از واجبات الهی است.
 
وی با بیان اینکه موضوع صله رحم و قطع آن موضوعی اختیاری نیست بلکه یک تکلیف است گفت:یکی از آثار مثبت صله رحم راحتی لحظه جدایی روح از بدن است و این مسئله موجب کاهش فشار این لحظه می شود.
 
مصباح نژاد از دیگر آثار و برکات صله رحم به آسیبها و مشکلات مختلف اجتماعی اشاره کرد و افزود:حل معضلات اجتماعی تنها با حمایت و نظارت ریش سفیدان قابل حل و فصل است و نباید نقش آنان به فراموشی سپرده شود.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی سی سخت در ادامه به حضور پرشور مردم شهید پرور و انقلابی شهر سی سخت در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و ضمن تقدیر از آحاد مردم ابراز داشت:حضور مجدد مردم در جشن 22 بهمن، انقلاب را بیمه کرد و پاسخی قاطع به برخی شبهه افکنان داد.
 
وی افزود:برخی افراد مغرض با شبهه افکنی در قانون اساسی سعی دارند مردم را از نظام و حکومت دلسرد کنند ولی حضور پرشور مردم در یوم الله 22 بهمن نوعی تایید مجدد ارزشهای نظام بود.
 
امام جمعه سی سخت با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی دو دستاورد عظیم به همراه داشت بیان داشت:استقامت بر سر آرمانهای انقلاب و نفی فرهنگ غرب و فرهنگ تحمیلی مهمترین آثار این حضور بود.
 
مصباح نژاد به پیام دیگر حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد:پیام این حضور نفی ذلت بود چرا که قدرت لایزال را مربوط به خداوند میدانیم.
 
وی با انتقاد از برخی از مسئولان عالی رتبه که می گویند انقلاب اسلامی سیاسی نبوده است گفت:این افراد یا الفبای سیاسی را بلد نیستند و یا ذهنشان جای دیگری ایست.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی سی سخت در ادامه افزود:مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن در واقع سنگ تمام گذاشتند و اکنون نوبت مسئولان و دولت مردان است تا موضوع رکود اقتصادی را سر و سامان دهند .
 
مصباح نژاد تاکید کرد:امروز بعد از برجام موضوع اقتصاد مقاومتی آنگونه که رهبر انقلاب خواستند و گفتند صورت نمیگیرد .
 
امام جمعه سی سخت با اشاره به حمایتهای کشورهایی مانند ژاپن از اقتصاد و تولید داخل گفت:باید سرمایه کشور به سمت تولید و اقتصاد مقاومتی حرکت کند.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی سی سخت تاکید کرد:طبق نظر کارشناسان امر تا کنون بیشتر منافع و اقدامات موضوع برجام عاید طرفهای مقابل شده است و به جای شرکتهای داخلی شرکتهای خارجی در حال منفعت بردن از این شرایط اند.
 
وی تاکید کرد:دولت در حال ارتکاب اشتباهات استراتژیکی است که اگر اصلاح نشود اقتصاد مقاومتی را با شکست مواجه می کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار