کد خبر: ۱۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 04 April 2015
معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز از حضور بیش از 70 هزار مسافر نوروزی در پیست دیزین خبر داد.
احمد ترکاشوند اظهار کرد: از 27 اسفند تا 9 فروردین ماه بیش از 76 هزارو 800 گردشگر و مسافر نوروزی از امکانات مجموعه تفریحی و ورزشی دیزین استفاده کرده است.
وی خاطرنشان کرد: بارش برف در ارتفاعات حتی در ایام نوروز باعث شده تا پیست دیزین در طول تعطیلات نوروزی نیز پذیرای ورزشکاران و مسافران ماجراجو باشد.
این مسئول ادامه داد: پیست اسکی دیزین اولین پیست اسکی در ایران است که از طرف فدراسیون جهانی این رشته ورزشی، عنوان بین‌المللی را به خود گرفته است.
ترکاشوند در ادامه به امکانات فنی این پیست اشاره کرد و گفت: این پیست وابسته به امکانات ویژه شامل شیب مسیر، طول مسیر، محل برگزاری مسابقات و امکانات رفاهی است که در کمتر پیستی در کشور به طور همزمان وجود دارد.
وی دربخش دیگری از صحبت‌های خود به بازدید نوروزی مسافران از فرودگاه آزادی شهرستان نظرآباد نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا دیروز بیش از دو هزار گردشگر در آسمان استان البرز پرواز کرده است.
معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز ابراز کرد: برخلاف سالهای گذشته، امسال شاهد استقبال زیاد علاقه‌مندان به پرواز دراستان البرز بوده‌ایم که این مبین توسعه فرهنگ گردشگری هوایی دربین مردم است .
ترکاشوند اضافه کرد: امسال شاهد حضور گروه های خانوادگی بسیاری  در فرودگاه آزادی بودیم که همگی می‌خواستند پرواز درآسمان البرز را تجربه کنند.
این مسوول گفت: مجموعه پروازی آزادی دارای بیش از 60 هواپیمای فوق سبک بوده که در آن به صورت تخصصی آموزش پرواز و خلبانی به علاقمندان و مسافران نوروزی داده می‌شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه فرودگاه تفریحی و آموزشی «آزادی» از مناطق نمونه گردشگری استان البرز به حساب می‌آید، افزود: باید شرایط شناساندن این منطقه نمونه گردشگری به همه مردم مهیا شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار