با شروع طرح تعطیلات نوروزی
مسوول اورژانس جنوب تهران گفت: 800 نفر از مسافران نوروزی به پایگاههای اورژانس 115 مستقر دراتوبان تهران - قم مراجعه کردند.
کد خبر: ۱۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 04 April 2015
دکتر روح الله غلامی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: این میزان خدمات رسانی به هموطنان از تاریخ 25 اسفند ماه 93 تا ساعت هشت صبح امروز 15 فروردین ماه در مسیر شمال به جنوب و بالعکس در محوراتوبان تهران - قم انجام شد.

وی افزود: از این میزان مراجعه کننده به کمپ های اورژانس 115 جنوب تهران تعداد 113 نفر به مراکز درمانی بیمارستان شهدای هفتم تیر، فیروزآبادی و لقمان الدوله انتقال داده شدند که 92 نفر آنان بر اثر حوادث رانندگی مصدوم شده بودند.

غلامی تصریح کرد: مابقی مراجعه کنندگان توسط تکنسین های اورژانس بطور سرپایی ویزیت شدند.

وی عمده دلایل مراجعات به کمپ های اورژانس 115 جنوب تهران و یا حاضر شدن ماموران را در محل، شامل سوختگی با آب جوش، حالت تهوع در حین مسافرت، مسمومیت، سردرد و سرگیجه، سرماخوردگی و افت فشار و گرمازدگی از سوی مسافران نوروزی برشمرد.

پایگاه اورژانس 115جنوب تهران دارای تعداد سه کمپ امدادی با حضور 30 تکنسین و پرسنل به همراه پنج دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد مستقر در پایگاه قلعه مرغی بطور شبانه روزی در خدمت مسافران و خودروهای عبوری از حدفاصل عوارضی جاده تهران - قم تا ایستگاه حافظیه بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار