سمپاشی علیه رقبای حزبی، لابی‎گری، سهم خواهی و لج‎بازی به ابزارهایی برای جلوگیری از اجماع فعالان این طیف بدل شده است و تعدادی به قیمت شکست ائتلاف حاضر به همکاری نیستند.
کد خبر: ۱۸۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 19 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، چند ماه و شاید بیش از یک سال از آغاز نشست‎های مکرر فعالان سیاسی اجتماعی مازندران برای حضور در انتخابت 7 اسفند94 می‎گذرد و در این بین اصلاح‎طلبان بیش از همه طیف‎های سیاسی اقدام به برقراری جلسات متعدد در مناطق مختلف کرده‎اند و هم مدعی اقبال عمومی برای فتح کرسی‎های مجلس هستند.
اما با وجود اعلام اسامی کاندیداهای تائید صلاحیت شده به فرمانداری‎ها و اعلام عمومی نام‎ کاندیداها، هنوز هم تکلیف برخی حوزه‎های انتخابیه مشخص نیست و اختلافات درونی ناشی از سهم‎خواهی برخی افراد منصوب به این اندیشه سیاسی، اجازه اجماع نهایی و استانی را نداده است.
سمپاشی علیه رقبای حزبی، لابی‎گری، سهم خواهی و لج‎بازی به ابزارهایی برای جلوگیری از اجماع فعالان این طیف بدل شده است و تعدادی معدود ولو به قیمت ارائه نشدن لیست اصلاح‎طلبان حاضر به همکاری نیستند.
با وجود تلاش‎هایی که برخی برای رفع این اختلافات درونی انجام شده است و تمدید زمان اعلام لیست نهایی  هنوز هم  در این حوزه‎ها از لیست خبری نشده و شنیده شده در یکی از حوزه‎ها امیدی به اجماع نیست.
انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهران نوحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
با سلام
آقای مجتبی عباس نژاد متانکلایی با کد 6519 از مازندرانیهای مقیم تهران برای انتخابات ازحوزه تهران کاندید است. لطفا از ایشان حمایت نمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار