نفرات برگزیده دومین رویداد استارتاپ ویکند بندرعباس معرفی شدند.
کد خبر: ۱۸۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 20 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، این رویداد با شرکت 70 ایده پرداز به مدت سه روز در بندرعباس برگزار شد.
 
علی فتی رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در تشریح این رویداد افزود: دومین استارتاپ ویکند با همکاری شهرداری بندرعباس و توسط مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد.
 
وی افزود: در این رویداد شرکت کنندگان با طرح ایده های خود در موضوعات شهری تلاش کردند تا سهمی در فناوری و توسعه شهری داشته باشند.
 
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان با بیان اینکه از بین ایده های مطرح شده در این رویداد 11 ایده برتر توسط شرکت کنندگان انتخاب شد، افزود: تمامی شرکت کنندگان در قالب تخصص های مختلف وارد این یازده تیم شدند و با راهنمایی مربیان تخصصی نسبت به پرورش ایده اقدام کردند.
 
وی افزود: این رویداد کمک شایانی نسبت به خلق ایده های جدید خواهد کرد که خوشبختانه در این رویداد نیز شاهد طرح ایده های جالب بودیم که هر یک از آنها می توانند در نوع خود کمکی به توسعه فناوری ها بویژه در حوزه خدمات شهری داشته باشند.
 
فتی ادامه داد، در پایان سه روز فعالیت، داوری طرح ها توسط متخصصان انجام و در نهایت از بین 11 تیم سه برگزیده انتخاب شدند.
 
وی تصریح کرد، پارک علم و فناوری هرمزگان آمادگی دارد تا حمایت خود را از تمامی تیم های حاضر در این رویداد را انجام دهد.
 
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان برگزاری استارتاپ ویکند و رویداد های مشابه را در راستای تحقق شعار دولت و ملت و همدلی و همزبانی عنوان کرد و افزود: این رویدادها باعث می شود تا شهروندان مشارکت بیشتری در توسعه استان هرمزگان و کشور داشته باشند که نمونه بارز آن در اولین رویداد استارتاپ ویکند و اولین رویداد ایده شو در هرمزگان شاهد بودیم.
 
وی همچنین با قدردانی از شورای شهر و شهرداری بندرعباس در برگزاری این رویداد ابراز امیدواری کرد، با همکاری سایر ارگان های دولتی بتوانیم از کمک شهروندان در حل مشکلات هرمزگان گام بر داریم.
 
فتی افزود: در این رویداد 11 تیم در قالب ایده های: گیفت لاین، فانتامال، یک روز، بی معطلی، فلامینگو، جاکفشی، تاکسی آنلاین، QR گردی، پارکینگ من، پشتیبان شهروند، project price شرکت کردند که در نهایت با نظر داوران سه ایده گیفت لاین، یک روز و فانتامال به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
"گیفت لاین" ایده ای در قالب وبسایت خرید است که به شما این امکان را می دهد که بدون دغدغه و صرف وقت در زمان خیلی کوتاه هدیه خاص دوستان تان را آنلاین انتخاب کرده و حتی به صورت پیشنهادی سفارش بدهید و خیلی راحت و آماده هدیه انتخاب کرده را درب منزل با بسته بندی های پیشنهادی تحویل بگیرید.
 
"یک روز" سایتی جهت اعلام تخفیف های با درصد بالا و یک روزه فروشگاه های سطح شهر است.
 
"فانتامال" هم اپلیکیشنی است که به شما این امکان را می دهد از محل نزدیکترین وسایل حمل و نقل عمومی مطلع شوید تا بتوانید بدون معطلی مسافرت های درون شهری خودتان را انجام دهید. شما همچنین می توانید انواع وسیله نقلیه رو انتخاب و رزرو کرده تا بدون معطلی و بدون تحمل گرما از یک مسافرت درون شهری لذت ببرید و به موقع به کارتان برسید.
 
در مراسم پایانی این رویداد مهران نجاتی رئیس شورای شهر بندرعباس نیز با قدردانی از برگزاری این رویداد افزود: شورای شهر و شهرداری بندرعباس نیز وظیفه خود می داند تا در توسعه فناوری و خدمات شهری با همکاری شهروندان را دنبال کند از این رو این رویداد را با همکاری پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار کرد.
 
وی ابراز امیدواری کرد، این رویداد بتواند در توسعه اشتغال جوانان نیز نقش مهمی ایفا کند.
 
نجاتی گفت: شهردار بندرعباس نیز به این موضوع نگاه ویژه ای دارد و آمادگی دارد تا در چنین برنامه هایی مشارکت فعال داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار