مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از احداث نیروگاه گازی تولید برق در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۸۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 21 February 2016
علیرضا علیزاده روز یکشنبه در بازدید از مکان شناسایی شده برای احداث این نیروگاه ، بیله سوار را مستعدترین نقطه برای احداث نیروگاههای گازی کوچک برای تولید برق دانست و گفت: احداث نیروگاه گازی کوچک تولید برق 5 مگاواتی توسط بخش خصوصی با اعتبار 120 میلیارد ریال در ورودی شهر بیله سوار احداث و تا شهریور سال آینده تکمیل خواهد شد.
او افزود: با راه اندازی این نیروگاه علاوه بر حل مشکلات نوسانات برق شهر بیله سوار می توان از حرارت تولیدی این نیروگاه برای کشت های گلخانه ای استفاده کرد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، فرماندار بیله سوار هم از تلاش های مسوولان شرکت توزیع برق استان در خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان و افتتاح پروژه های اداره برق شهرستان در دهه فجر قدردانی و خواستار رفع نوسانات برق شهر بیله سوار و جعفرآباد شد.
آرام حلیم گفت: موقعیت سنجی برای احداث نیروگاه تولید برق در بیله سوار انجام شده و با احداث آن در ورودی شهر در منطقه روستای زرگر
نوسانات برق و ضعف برق شهر بیله سوار حدود 50 درصد رفع خواهد شد.
او اظهار کرد: انرژی خورشیدی به صورت چمدانی برای 300 خانوار عشایر کوچ نشین خریداری شده و کمتر از یک ماه دیگر در اختیار عشایر شهرستان قرار می گیرد که 15 درصد هزینه فقط از عشایر اخذ می شود و 85 درصد هزینه توسط دولت پرداخت می شود.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
خسته نباشید واقعا . نیروگاه 5 مگاواتی ؟؟؟؟؟ این اصلا نیروگاه نمیشه گفت بهش
نیروگاه 700 مگاوات الی 1000 مگاوات در کشور راه اندازی می شود . این نیروگاه در حکم یک موتوربرق است ..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار