در ۱۱ ماه سال جاری تعداد فوتی های تصادفات برون شهری ۹ درصدکاهش یافته است.
کد خبر: ۱۸۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 24 February 2016
رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: تعداد فوتی‌های تصادفات برون‌شهری در جاده‌های استان همدان در ۱۱ ماه ابتدای سال جاری ۹ درصد کاهش‌یافته است.

به گزارش مهر،سرهنگ مهدی شاکری با اعلام این خبر که تعداد فوتی های تصادفات برون شهری در جاده های استان همدان در ۱۱ ماه سال جاری ۹ درصد کاهش یافته است، اظهار داشت: تعداد فوت شدگان در تصادفات برون شهری استان همدان در ۱۱ ماه سال جاری ۳۵۶ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۳۹۱ نفر بود، افزود: تعداد مجروحین نیز ۶ درصد نسبت به ۱۱ ماه سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه ۳۷ هزار و ۱۴۰ نفر ساعت آموزش جامعه هدف در ۱۱ ماه سال جاری انجام شده است، گفت: تعداد ۵۵۹ مورد توقیف خودرو دارای بیش از یک میلیون تومان جریمه انجام شده است.

سرهنگ شاکری با اشاره به این موضوع که تعداد کشته شدگان تصادفات برون شهری در جاده های استان همدان در بهمن ماه ۱۶ نفر بوده است، عنوان کرد: تعداد کشته شدگان در بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش یافته است.

وی بیشترین علت تصادفات را بی توجهی به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد و بیان داشت: متاسفانه بالاترین سرعت گزارش شده به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز می رسد.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه ۷۱ هزار و ۱۵۱ مورد سرعت غیر مجاز توسط دوربین های سرعت سنج در جاده های برون شهری استان همدان ثبت شده است، گفت: فرم تخلفات رانندگان به آدرس آن ها ارسال شده است.

شاکری اظهار داشت: میزان برخورد با سرعت غیر مجاز در ۱۱ ماه سال جاری ۴۸ درصد افزایش و برخورد با صحبت با تلفن همراه ضمن رانندگی ۱۰ درصد افزایش و برخورد با سبقت ۲۴ درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: افزایش جریمه ها برای ۴۰ تخلف از نیمه دوم اسفند ماه اجرایی خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار