مدیرکل هواشناسی کردستان:
مدیرکل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه موج گرد و غبار از خاک عراق وارد استان شده و هم‌اکنون هوای استان غبارآلود است گفت: موج ریزگردها پایدار نیست و با وزش باد و بارندگی در روزهای آینده این موج از ریزگردها کاهش می‌یابد، اما به طور کامل برطرف نمی‌شود.
کد خبر: ۱۸۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 22 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدطالب حیدری در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به آغاز بارش‌ها از روز سه‌شنبه و ادامه آن در روزهای آینده اظهار کرد: در حال حاضر هوای استان ابری و نیمه ابری است و این شرایط تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

وی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، عصر امروز سامانه بارشی در استان فعال می‌شود و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی کردستان خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته دمای هوای استان به طور قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده، اما در روزهای آینده شاهد بارندگی هستیم.

وی گفت: موج گرد و غبار از خاک عراق وارد استان شده و هم‌اکنون هوای استان غبارآلود است.

حیدری افزود: بیش‌ترین مقدار گرد و غبار در 2 شهرستان سقز و بانه است، اما به طورکلی دید کامل را در بقیه شهرستان‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه موج ریزگردها پایدار نیست، اظهار کرد: با وزش باد و بارندگی در روزهای آینده این موج از ریزگردها کاهش می‌یابد، اما به طور کامل برطرف نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار