رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان گفت: تیم پاورلیفتینگ زنجان که برای حضور در مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی باشگاه های ایران و انتخابی تیم ملی از آمادگی لازم برخوردار است در صورت نبود حامی مالی مناسب، در این پیکارها شرکت نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۸۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 23 February 2016
مهران زرگری، در گفت و گو با ایرنا، افزود: تیم پاورلیفتینگ زنجان با توجه به شایستگی هایی که دارد در صورت اعزام می تواند در این رقابت ها برای استان فخرآفرین باشد و با کسب نشان های رنگارنگ نام این رشته ورزشی زنجان را پرآوازه سازد.
وی اظهار کرد: حضور در این رقابت ها فرصت طلایی و مناسبی برای این رشته ورزشی زنجان است تا با اتکا به ورزشکاران زبده و قدر بتوان داشته ها و توانمندی های بالای خود را به رخ حریفان قدر و مطرح کشید.
زرگری افزود: از متولیان ورزش زنجان ازجمله اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و همچنین شهرداری و شورای شهر زنجان انتظار می رود با حمایت های مادی و معنوی خود، تیم پاورلیفتینگ زنجان را راهی این پیکارها کنند تا شانس پیروزی را از دست ندهند.
رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان با بیان اینکه زنجان از قطب های مهم پاورلیفتینگ کشور است، گفت: در طول یک سال اخیر بر اثر تلاش وافر ورزشکاران بالغ بر 70 نشان مختلف و 17 کاپ قهرمانی کشور نصیب زنجان شد و حامد تقی زاده نصیری از ورزشکاران شایسته این استان توانست در مسابقات پرس سینه بدون لوازم قهرمانی آسیا نشان نقره کسب کند که این شایسته تقدیر است.
در رقابت های آسیایی که از 23 تا 30 آذر امسال در تاشکند ازبکستان برگزار شد، این ملی پوش زنجانی به این پیکارها اعزام و توانست در دسته وزنی 105کیلوگرم برای کشور و استان زنجان فخرآفرین باشد.
زرگری افزود: ورزشکاران زنجان به حتم در رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی بدون لوازم باشگاه های کشور که از 12 تا 14 اسفند جاری در فارس برگزار خواهد شد می توانند با کسب پیروزی های دلنشین، تیم زنجان را بر روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار دهند و این نیز دور از انتظار نیست.
وی که در صورت اعزام تیم پاورلیفتینگ زنجان به عنوان سرپرست این تیم را همراهی خواهد کرد، اظهار داشت: مجید داوودی و وحید عباسی نیز به عنوان مربی در کنار ورزشکاران زنجان حضور خواهند داشت تا ورزشکاران با انگیزه بهتر و بیشتری به مصاف حریفان بروند.
به گفته زرگری، ورزشکاران برتر و برگزیده زنجان جهت اعزام به رقابت های قهرمانی پاورلیفتینگ بدون لوازم باشگاه های کشور به شرح زیر می باشند:
نوجوانان 
--------
دسته وزنی 53 کیلوگرم یوسف ندرلو
دسته وزنی 59 // ابوالفضل مختاری 
دسته وزنی 69 // آرمان هاشمی 
دسته وزنی 74 // هادی افشار احمدی 
دسته وزنی 83 // حسین رزاقی 
دسته وزنی 105 // سینا کلانتری 
دسته وزنی 120 // مصطفی کتابی فرد 
جوانان
-------
دسته وزنی 66 کیلوگرم مهدی نوروزی 
دسته وزنی 83 // حسن باقری 
دسته وزنی 93 // سینا عسگری 
دسته وزنی 120 // حسین محمدحسنی 
دسته وزنی 120+ // رضا مقدم 
پیشکسوتان 
-------------
دسته وزنی 66 کیلوگرم اشکان کلانتری و سید سعید هاشمی 
دسته وزنی 93 // محمدحسین کمالی 
دسته وزنی 105 // احمد نجاتی 
دسته وزنی 120 // منوچهر جعفری 
رئیس هیات پرورش اندام و بدنشازی استان زنجان گفت: روز پنجشنبه کلاس داوری درجه سه پاورلیفتینگ در زنجان در دو نوبت صبح و بعدازظهر و به صورت تئوری و عملی در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.
زرگری افزود: علاقه مندان می توانند امروز و فردا به منظور ثبت نام جهت حضور در این کلاس داوری به دفتر هیات واقع در این مجموعه ورزشی مراجعه کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار