معاون بازرگانی صنعت، معدن و تجارت
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با رویکرد جدید در نیمه دوم اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 23 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از  ایرنا، علی اکبر کبیری روز سه شنبه در هفتمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی استان که در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده جهت برپایی گسترده نمایشگاه بهاره در استان قزوین، افزود: در راستای اجرای سیاست های تنظیم بازار و تقویت جریان عرضه کالا و خدمات مصرفی مناسب، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مرکز استان از تاریخ 15 تا 26 اسفند ماه برپا می شود.

وی اظهارکرد: این نمایشگاه به لحاظ اقلام مورد عرضه با سال های قبل متفاوت خواهد بود، بطوریکه کالاهایی نظیر آجیل، خشکبار، مواد غذایی، شیرینی جات عرضه و از فروش پوشاک کیف و کفش جلوگیری خواهد شد.

کبیری ادامه داد: تاریخ برگزاری نمایشگاه در استان قزوین براساس شرایط اقلیمی و پراکندگی شهرستان ها متفاوت، ولی زمان افتتاح از نیمه دوم اسفند ماه به بعد خواهد بود.

وی با اشاره به بحث نظارت بر عرضه کالا در سطح بازار گفت: برگزاری گشت های مشترک با حضور دستگاههای اجرایی و نظارتی استان یکی از برنامه های نظارتی این سازمان در ایام پایانی امسال خواهد بود.

کبیری تاکید کرد: فعال سازی تیم های بازرسی و نظارت در سطح بازار سراسر استان از دیگر اقدامات نظارتی این سازمان جهت کنترل قیمت ها و نظارت بر عرضه کالا در واحدهای صنفی می باشد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت الکترونیک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: جهت تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز جلساتی با دستگاههای اجرایی استان برگزار و هماهنگی های لازم انجام شده و هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد.

کبیری در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب گفت: ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب یکی از سیاست های مهم دولت در حوزه اصناف می باشد که از تمامی دستگاههای مربوطه تقاضا داریم نهایت همکاری را در این زمینه با اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی داشته باشند.

وی در ادامه از اداره اماکن نیروی انتظامی استان درخواست کرد تا در تمدید پروانه کسب آژانس های تلفنی سطح شهر همکاری لازم را داشته باشد.

در ادامه این جلسه بودجه اعتباری سال 1395 اتاق اصناف به عنوان دستور کار جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار