تابناک: با ابلاغ مديرعامل شركت فرودگاههاي كشور آقاي رحيم حسيني نسب به مديريت فرودگاه اراك منصوب شد و از خدمات سيدمحمد مرتضوي قدرداني گرديد.
کد خبر: ۱۸۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 23 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، با حضور فيلي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مركزي، مهابادي رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت فرودگاههاي كشور، تاج آباد رئيس شوراي اسلامي كلانشهر اراك و جمعي از مديران دستگاههاي وابسته به وزارت راه و شهرسازي، آقاي رحيم حسيني نسب با ابلاغ مديرعامل شركت فرودگاههاي كشور به مديريت فرودگاه اراك منصوب شد و از خدمات سيدمحمد مرتضوي قدرداني گرديد.

مدیر فرودگاه اراک منصوب شد

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مركزي در آيين معارفه و توديع مدير فرودگاه اراك اظهار داشت: استان مركزي بعنوان يكي از قطبهاي مهم صنعتي كشور محسوب مي گردد و نياز به يك فرودگاه فعال براي برقراي ارتباط هوايي با ساير نقاط كشور و سفرهاي خارجي هم استانيها بويژه سفرهاي زيارتي به عتبات عاليات و حج كاملا احساس مي شود.

مدیر فرودگاه اراک منصوب شد

عزيز فيلي افزود: سرمايه گذاري زيادي توسط شركت فرودگاههاي كشور و استانداري مركزي در ساخت و تجهيز فرودگاه اراك صورت گرفته ولي به دليل برقراري غير مستمر پروازها در دوره هاي متناوب از سال 1378 تا كنون، باعث از دست رفتن اعتماد مردم فهيم استان نسبت به فرودگاه شده است.

وي گفت: در حالي كه  استان مركزي داراي پتانسيل بسيار خوبي از نظر جغرافيايي براي برقراري پروازهاي زيارتي، سياحتي و باري مي باشد و با تكميل پروژه تطويل باند فرودگاه اراك و اجراي سيستم روشنايي باند(لایتینگ) و تاييد سازمان هواپيمايي كشور به دليل رعايت مسايل ايمني و استاندارد پروازي، اين فرودگاه برای سرویس دهی به انواع هواپیماهای پهن پیکر در طول شبانه روز آماده شده و براي برقراري پروازهاي مجدد و دايمي از اين فرودگاه خواسته مردم و مسئولين استان مركزي مي باشد.

مدیر فرودگاه اراک منصوب شد

فيلي تصريح كرد: استانداري مركزي تمايل زيادي دارد كه با توجه به ارزش سرمايه گذاري بعمل آمده كه در مجموع تا كنون بالغ بر يكصد ميليارد توان مي باشد و با توجه به محيّا بودن فرودگاه  اراك براي پذيرش پروازها و هواپيماههاي رايج كشور تا رده ايرباس B4  با مشاركت و همياري شركت فرودگاههاي كشور، جهت خريد و نصب سيستم كمك ناوبري(ILS) و برقراري پروازهاي دايمي اقدام نمايد.

در اين مراسم آقاي رحيم حسيني نسب با ابلاغ مديرعامل شركت فرودگاههاي كشور به مديريت فرودگاه اراك منصوب شد و از خدمات سيدمحمد مرتضوي قدرداني گرديد.

گفتني است: تکمیل پروژه تطویل باند فرودگاه از 3000 متر به 3700 متر، اجرای استریپهای دوطرف باند، هرکدام به عرض 75 متر و طول 3700 متر و اجرای حدود 7600 متر لایتینگ باند ، مجموعا با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار