بسته انتخاباتی تابناک خوزستان؛
یکی از دانشجویان در این مراسم با خطاب قراردادن نمایندگان خوزستان در مجلس، به وضع آب آشامیدنی اهواز و همینطور موضوع ریزگردها اعتراض و سوال کرد: آب آشامیدنی که جلوی شماست، آب تصفیه است یا آب لوله است؟
کد خبر: ۱۸۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵ 23 February 2016
مناظره 4 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه پیام نور اهواز با حاشیه هایی همراه شد.

در این برنامه دانشجویی که با حضور سید شریف حسینی، سید شکر خدا موسوی، محمد مهدی مطیعی و علی ساری برگزار شد برخی از دانشجویان از اینکه اجازه نیافتند پرسش های شان را با کاندیداها در میان بگذارند اعتراض کردند. این دانشجویان که به نظر می رسید منتقد عملکرد نمایندگان فعلی اهواز در مجلس هستند از نحوه طرح پرسش های خود انتقاد و جلسه را ترک کردند.

یکی از دانشجویان در این مراسم با خطاب قراردادن نمایندگان خوزستان در مجلس، به وضع آب آشامیدنی اهواز و همینطور موضوع ریزگردها اعتراض و سوال کرد: آب آشامیدنی که جلوی شماست، آب تصفیه است یا آب لوله است؟ وی با اعتراض به وضع آلودگی هوای اهواز، یک ماسک را به نمایندگان اهواز نشان داد و سوال کرد: آیا میدانید این چیست؟

هزینه تبلیغاتی یک کاندیدا
 سید شریف حسینی یکی از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه اهواز طی سخنانی در ابتدای مناظره اظهار کرد افزود: همه ما در ایجاد وضع موجود استان مقصر هستیم یعنی در شرایطی که نگاه ما به صورت چپ یا راست است و مردم و دانشجویی نیست.

وی ادامه داد: همیشه تعدادی پشت پرده نشسته و مسیرهایی را انتخاب می کنند و ما به عنوان مهره های شطرنج فکر می کنیم حرکت می کنیم اما حرکتمان می دهند.

حسینی در خصوص هزینه های تبلیغاتی خود هم به دانشجویان گفت: در دور اول 60 میلیون تومان و در این دوره تا امروز 55 میلیون تومان هزینه کرده ام.

علی ساری: کاندیدای اصلاح طلبان هستم
علی ساری دیگر کاندیدای حاضر در در این مناظره هم با بیان اینکه نام وی در لیست اصلاح طلبان مورد حمایت قرار گرفته است گفت: اگر ادعا کنیم بیکاری کاملا حل می شود ادعای کذبی است اما باید گام های اساسی در این زمینه برداشته شود.

وی تصریح کرد: وزارت نفت و جهاد کشاورزی در رفع این مشکل در استان خوزستان نقش مهمی دارند.

ساری همچنین از سدسازی بر روی کارون انتقاد کرد.

انصراف4 کاندیدا در دزفول و اندیمشک
همچنین به گزارش خبرنگار ما، 4 کاندیدای انتخابات مجلس در دزفول و اندیمشک از ادامه رقابت های انتخابت کناره گیری کردند. اعظم کریمی یگانه، محمدحسین لطفی و محسن جلواتی سه نفر از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دزفول و معصومه رحیمی پور از حوزه انتخابیه اندیمشک انصراف کتبی خود را از ادامه رقابت انتخاباتی اعلام کردند.

موافق رویارویی اصلاح طلبان و اصولگرایان نیستم
سید موسوی بلادیان یک عضو شورای سیاست گذاری اصول گرایان خوزستان، با اشاره به اینکه همه باید برای برگزاری انتخاباتی پررونق تلاش کنیم گفت که موافق روبه روی هم قرار گرفتن اصلاح طلبان و اصول گرایان نیستم بلکه همه باید به نفع انقلاب و نظام کار کنند. وی بیان داشت: باید افرادی به مجلس راه پیدا کنند که بتوانند به حل معضلات اقتصادی وبیکاری کمک کنند و به ملت خدمت کنند .
 
انتقاد از قطع درختان در جلوی یک ستاد انتخاباتی
قطع دو درخت در جلوی ستاد انتخاباتی یک کاندیدا انتقادات بسیاری را در فضای مجازی بدنبال داشته است. ستاد انتخاباتی این کاندیدا با بیان اینکه بعید است این اتفاق توسط اعضای این ستاد روی داده باشد در عین حال وعده داد با عوامل این اتفاق تلخ برخورد خواهد کرد.

اصولگرایان رسما لیست انتخاباتی خود را منتشر کردند. در حالیکه در روزهای قبل سیدشکرخدا موسوی و ناصر سودانی بعنوان کاندیدای این جناح سیاسی در اهواز معرفی شده بودند شبیب جویجری هم پس از اعلام تایید صلاحیت اش توسط شورای نگهبان به جمع کاندیداهای اصولگریان پیوست. در این دوره از انتخابات اصولگرایان کاندیداهای دیگری هم دارند که در لیست شان قرار نگرفته اند از جمله سیدکریم حسینی، سیدکریم موسوی، سیدشریف حسینی، سید احمد موسوی و...

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار