رئیس آموزش و پرورش بویراحمد گفت: همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری در 500 آموزشگاه بویراحمد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 24 February 2016
سید علی‌اکبر هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به 12 اسفند‌ماه آغاز هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور در این هفته جشن نیکوکاری در 500 آموزشگاه شهرستان بویراحمد برگزار خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به آیات متعدد قرآن در مورد انفاق و احسان، نیکی کردن به دیگران را محور همه خوبی‌ها عنوان کرد و افزود: انسان نیکوکار تظاهر و ریا ندارد و در خفا انفاق می‌کند تا شخص نیازمند شرمنده و خجالت‌زده نشود.

هاشمی بر نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری در دانش‌آموزان تأکید کرد و بیان داشت: کمک به هم‌نوع کاری پسندیده و سیره انبیاء و اولیاء الهی است و ضرورت دارد دانش‌آموزان نیز از همین سنین پایین با این فرهنگ آشنا شوند.

وی هدف از برگزاری این جشن را توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، انفاق و حمایت از دانش‌آموزان نیازمند عنوان کرد و گفت: ضرورت برگزاری این جشن با توجه به فرا رسیدن ایام عید و در راستای شعار همدلی و همزبانی یکی از موارد مهم و مورد توجه است.

هاشمی گفت: این جشن روز چهارشنبه، 12 اسفند‌ماه در دبیرستان دخترانه شاهد یاسوج با حضور مسئولان استانی برگزار و هدایای آن پس از پایان برنامه میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار