علی نجفی قهرمان پاورلیفتینگ سوپر جام آسیا در کشور امارات با حضور در گلزار شهدای بهشت هاجر ملایر مورد استقبال گرم همشهریانش قرار گرفت.
کد خبر: ۱۸۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵ 27 February 2016
علی نجفی قهرمان پاورلیفتینگ سوپر جام آسیا در کشور امارات  با حضور در گلزار شهدای بهشت هاجر ملایر مورد استقبال گرم همشهریانش قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در آیین استقبال از این قهرمان آسیایی گفت: این نوجوان ملایری موفق به کسب دو مدال طلا در دو رشته پرس سینه و ددلیفت در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی سوپر جام آسیا شد.

مهدی رضایی اظهار کرد: علی نجفی در وزن 68 کیلوگرم با زدن رکوردهای پرس سینه 155 و ددلیفت 220 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی سوپر جام آسیا با کسب دو مدال طلا بر جایگاه نخست این مسابقات ایستاد.

وی ادامه داد: این مسابقات یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در کشور امارات تحت عنوان سوپر جام آسیا برگزار شد که این ورزشکار ملایری در این دور از مسابقات بسیار خوش درخشید.

رضایی اظهار کرد: این ورزشکار ارزنده ملایری همچنین در سال 2015 نیز دو مدال طلای رشته های پرس سینه و ددلیفت را در مسابقات جهانی ترکیه از آن خود کرد.

وی افزود: نوجوان قهرمانی که عنوان طلای خود را در کنار مزار شهدای والامقام به پیشگاه مقام معظم رهبری هدیه می کند، خود را در اوج اخلاق پهلوانی و ارادت به خون پاک شهدا قرار داده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: چنین تربیتی در بین پهلوانان و قهرمانان کشورمان نشان از اصالت ایرانی و اسلامی بودن دارد.

شهرستان ملایر دارای بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته است.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بیش از 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار