نماینده ولی فقیه در قزوين حضور گسترده مردم در انتخابات را نشان از شعور بالاي سياسي آنان دانست و گفت: انتخابات مانند دانشگاهی سیاسی برای فرهنگ‌سازی است.
کد خبر: ۱۸۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 26 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین حجت الاسلام عبدالكريم عابديني، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین پس از انداختن رای خود به صندوق با اشاره به حضور گسترده مردم اولین ساعات انتخابات در پای صندوقهای رای اظهار کرد: این حرکت نشان می‌دهد كه امروز توسط ملت ايران، حماسه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه این حضور گسترده دشمنان را ناامید می‌کند، بیان کرد: امیدواریم امروز استکبار جهانی و دشمنان نظام بار دیگر ناامید شوند و شعور سیاسی بالای مردم را باور کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به اينكه این انتخابات مانند دانشگاهی سیاسی برای فرهنگ‌سازی است، اضافه كرد: مردمی که در این صحنه حاضر می‌شوند نشان می‌دهند از شجاعت، بصیرت، بینش و شعور سیاسی برخوردارند و اجازه نمی‌دهند دیگران در سرنوشت آن‌ها دخالت کنند.
 
وی تصریح کرد: امروز می‌توان گفت حماسه حضور مردم در حمایت از جریان سیاسی انقلاب شکل گرفته و به عنوان عیدی باشکوه جای خوشحالی برای مردم دارد.

عابدینی در خصوص تبلیغات مسموم غربی‌ها برای سمت وسو دادن به رای مردم به سوی افرادی خاص توضيح داد: دانش سیاسی و اجتماعی غربی‌ها ضعیف است و نمی‌دانند که هرکسی را که آن‌ها به مردم معرفی کنند از چشم ملت ایران خواهد افتاد و مردم آن‌ها را از فهرست خود خارج می‌کنند.

امام جمعه قزوین تصريح كرد: اگر تا دیروز داوطلبان رقیب یکدیگر بودند تا خود را به مردم معرفی کنند اما پس از شمارش آراء و مشخص شدن نمایندگان منتخب مردم باید رقابت را به دوستی و مودت تبدیل کنند و برای اعتلای استان و کشور همت گام بردارند.

برچسب ها: عابدینی ، رای ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار