کد خبر: ۱۸۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 26 February 2016

فرمانده سپاه استان البرز با حضور در یکی از شعب اخذ رای همراه با دیگر مردم ولایی این استان در انتخابات شرکت کرد و گفت: دشمنان ملت امروز خود را به خواب می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علی استادحسینی دقایقی قبل با حضور در یکی از شعب اخذ رای و در حالی که وی را تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همراهی می‌کردند، همراه با اقشار مختلف مردمی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

وی پس از انداختن رای‌های خود به صندوق، به خبرنگار فارس گفت: به فضل الهی از صبح امروز شاهد بودیم که بار دیگر مردم ولایی، آگاه و با بصیرت ایران اسلامی و به ویژه استان البرز با لبیک به فرمان ولایت در پای صندوق‌های رای حضور یافتند.

فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: زمانی که شور و نشاط ملت ایران را مشاهده می‌کنیم، در می‌یابیم که این مردم هرگز به زانو در نمی‌آیند و مقابل تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی ایستادگی خواهند کرد.

استادحسینی خطاب به رسانه‌های معاند و ضد انقلاب گفت: امروز تمام دشمنان اسلام و انقلاب خود را به خواب می‌زنند، چرا که توطئه‌های خود را نقش بر آب می‌بینند.

وی بیان داشت: هر رایی که امروز به صندوق ریخته می‌شود، تجدید بیعتی است با ولایت و اعلام آمادگی برای حرکت در مسیر اسلام و انقلاب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار