تابناک کهگیلویه و بویراحمد
همگام با سراسر کشور استان کهگیلویه وبویراحمد امروز 7 اسفند شاهد حضور گسترده مردم از ساعات اولیه شروع رای گیری بوده و گزارش ها حکایت از انتخاباتی پرشور و بیادماندنی می دهد.
کد خبر: ۱۸۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 26 February 2016
همگام با سراسر کشور استان کهگیلویه وبویراحمد امروز 7 اسفند شاهد حضور گسترده مردم از ساعات اولیه شروع رای گیری بوده و گزارش ها حکایت از انتخاباتی پرشور و بیادماندنی می دهد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،امروز در سراسر استان و با آغاز رسمی رای گیری مردم راهی حوزه های اخذ رای شده و در این همایش ملی مشارکت خود را به نمایش گذاشتند.
سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد تلاش دارد این حضور و حواشی آن را به صورت لحظه به لحظه به مخاطبان خود ارائه دهد.
خبرنگاران سایت خبری تحلیلی تابناک کهگیلویه وبویراحمد قبل آغاز مرحله اخذ رای با حضور در برخی حوزه ها به تهیه گزارش از کم و کیف لحظه های آغازین شروع رای گیری نمودند.
ساعات اولیه در برخی حوزه ها و با توجه به کم تجربگی برخی عوامل اجرایی انتخابات ناهماهنگی های به نظر می رسید که با مدیریت مسئولین مافوق تا حدودی مرتفع گردید.

اتمام رای گیری در برخی از صندوق ها
خبرهای غیر رسمی از اتمام اخذ رای در برخی صندوق ها ی حوزه های روستایی و صندوق های سیار دارد.بنابر این گزارش ها اعضای این صندوق ها در حال کسب تکلیف برای آغاز شمارش آرای این صندوق ها هستند.این در حالی است که ساعت قانونی پایان اخذ رای 18میباشد،که احتمال تمدید آن در مناطق شهری وجود دارد.
ستار هدایت خواه رای خود را به صندوق انداخت

ستار هدایت خواه، کاندید ائتلاف اصولگرایان شهرستان بویراحمد و دنا با حضور در در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد رأی خود را به صندوق انداخت.
رئیس کل دادگستری استان در انتخابات شرکت کرد
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی صبح امروز پس از انداختن رای خود به صندوق رای‌گیری در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: شکوه حضور مردم در این انتخابات همه را مجذوب خواهد کرد.
شرکت آیت الله سید علی اصغر حسینی و غلام عباس غلام زاده در انتخابات

امروز در نخستین ساعات آغاز رای‌گیری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت الله سید علی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج و غلام عباس غلام زاده، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد پای صندوق شماره 21 در دبیرستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته و رای خود را به صندوق انداختند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد رای خود را به صندوق انداخت
سید موسی خادمی استاندار ، معاونان ، جمعی از مسئولان اجرایی و اعضای شورای تامین کهگیلویه وبویراحمد با انتخاب نمایندگان مورد نظر خود در خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی رای خود را به صندوق انداختند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به حضور چشمگیر و کم نظیر مردم استان و شهر یاسوج در پای صندوق های رای از متولیان و عوامل اجرایی خواست تا سرعت عمل خود را بالا ببرند.
سید موسی خادمی در محل ستاد انتخابات استان یادآور شد: تمامی تلاش مجریان و متولیان امر این است که احدی از مردم به هیچ وجه از رای دادن محروم نشوند.

حضور جوانترین کاندید کهگیلویه بزرگ پای صندوق اخذ رای

محمد جهانبخش جوانترین کاندید حوزه کهگیلویه بزرگ با حضور در شعبه اخذ رای شهید باهنر شهرستان چرام رای خود را به صندوق انداخت.
جهانبخش که با همراهی تعدای از هوادارنش در محل صندوق اخذ رای حضور یافته بود پس از انداختن رای خود در صندوق برای دقایقی به سوالات خبرنگاران جواب داد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار