رئیس دفتر مقام معظم رهبری پس از عیادت از تولیت آستان قدس رضوی:
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: ایشان در حالت کما هستند و قادر به شنیدن و دیدن نیستند.
کد خبر: ۱۸۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 27 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی که برای عیادت از آیت الله طبسی به مشهد آمده است در جمع خبرنگاران در بیمارستان گفت: بعد از رسیدن خبر بیماری آقا و این وضعیتی که ایشان دارند، مقام معظم رهبری به بنده ماموریت دادند به عنوان نماینده ایشان برای احوال پرسی و ابلاغ سلام ایشان خدمت برسم.
وی درباره روند درمان آیت الله طبسی نیز افزود: پزشکان در شرایط فعلی می خواهند وضع موجوو را نگه دارند تا پسرفت نداشته باشد و زمانی بگذرد شاید ایشان برگردد ان شالله.
همچنین پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نوشت که حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی امروز -شنبه- و طی تماس تلفنی با دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارش وضعیت پزشکی و درمانی تولیت آستان قدس رضوی را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از سوی رییس جمهوری برای رسیدگی به وضعیت درمانی آیت الله واعظ طبسی به مشهد سفر کرده است روز شنبه برای دومین بار وضعیت درمانی آیت الله طبسی را در بیمارستان امام رضا (ع) بررسی و ضمن تقدیر از کادر درمانی معالج او روند رسیدگی های پزشکی را بررسی کرد.
همچنین در تماس تلفنی دکتر حسن هاشمی با رییس جمهوری، اطمینان داده شد که تمام تمهیدات پزشکی برای معالجه و پیگیری روند درمان تولیت آستان قدس رضوی فراهم است و در حال حاضر هر چند شرایط هوشیاری آیت الله طبسی پایین است اما وضعیت قلبی و عروقی، تنفسی و گوارشی ایشان خوب و مساعد است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
آیت ا.. طبسی به دیار باقی شتافت .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار