منتخب مردم قم درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات کشور، نیاز به تعامل دولت و مجلس هستیم، گفت: خطوط و ارزش ها سرجای خود محفوظ است ولی جایی که کار به رفع مشکلات مردم و جامعه باز می گردد باید تعامل و مساعدت وجود داشته باشد.
کد خبر: ۱۹۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹ 02 March 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور سه شنبه شب در مراسم شکرگزاری و میثاق با شهدا در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) قم خاطرنشان کرد: ممکن است دولتی از نظر فکری و سیاسی با ما همخوانی نداشته باشد ولی اگر اقدامات درستی انجام داده که به نفع مردم باشد، ما باید تا می توانیم به آنها کمک کنیم.

وی گفت: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات، دشمنان انقلاب را ناامید و بارقه های امید را در دل دوستان روشن کردند و از این به بعد منتخبان مردم باید به فکر حل مسائل و نیازهای کشور باشند.
ذوالنور گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما نباید کشور را تقسیم بندی به جناح های مختلف کنیم و مجلس دولتی و ... نداریم.

وی با اشاره به اینکه ما در جبهه بیرونی باید تلاش کنیم که برخلاف اصول انقلاب، مخالف تدابیر و مواضع رهبر معظم انقلاب در مواجهه با رقبا و دشمنان در عرصه بین الملل کاری انجام نشود، گفت: متاسفانه برخی زمزمه سازش با نظام سلطه را مطرح می کنند، مجلس دهم رقم زننده منافع ملی، مقابله با نقشه های استکبار جهانی و تلاش برای حفظ عزت و حکمت است و در این زمینه اقدامات خوبی می تواند انجام دهد.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما متناسب با اصول و ارزش های انقلاب و منافع ملت رابطه خود را با دیگران تنظیم می کنیم، کسانی در نظام سلطه هستند که تا همه اصول ما را امحا و نوکری آنها را نپذیریم دست برنمی دارند و ما نباید در برابر اینها خسته شویم.

ذوالنور گفت: عرصه بین الملل عرصه ای است که مجلس شورای اسلامی در آن می تواند تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به رسالت یک نماینده مجلس گفت: نماینده ای که وارد مجلس می شود تنها نماینده یک شهر نیست و هر تاثیر مثبت و منفی او می تواند در گسترده کشوری موثر باشد، امروز در مباحث اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی نیاز به تلاش جدی داریم.

وی ادامه داد: متاسفانه در شرایط کنونی کشور با چالش های زیادی مواجه و مردم با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند، ما امروز با مقوله بیکاری مواجه هستیم که بنیان خانواده ها را تحت تاثیر جدی قرار داده است.

وی تصریح کرد: مجلس آینده در زمینه مسائل فرهنگی و مقابله با تهاجم دشمنان باید گام های اساسی بردارد.

ذوالنور یادآورشد: شهر قم حریم و حرم اهل بیت (ع) و پایتخت معنوی انقلاب اسلامی است، برنامه های این شهر مذهبی نیاز به اولویت بندی دارد.

وی ادامه داد: مجلس آینده ممکن است مجلس پرتنشی باشد ولی نیروهای انقلاب باید برای آباد کردن قم، دست به دست هم دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از خانواده معظم شهدا، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، نامزدهای انتخابات مجلس و حبرگان رهبری و همه شخصیت هایی که به پرشور کردن انتخابات کمک کردند، تقدیر کرد.

ذوالنور گفت: از شخصیت علمی و اخلاقی آقای آشتیانی نیز باید تقدیر کرد، ایشان از نمایندگی مجلس هیچ انگیزه نفسانی و مادی نداشته و حضور ابتدایی وی در صحنه، انصراف و بازگشت مجدد به صحنه، همه تکلیفی بود نه انگیزه های دیگر، ایشان تنها دغدغه انقلاب را دارند.

این نماینده منتخب مجلس دهم خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات، فکر می کردم با حضور آقایان امیرآبادی وآشتیانی می توانیم کاری برای رفع مشکلات قم انجام دهیم ولی از حضور ایشان محروم شدیم، اما به لطف خداوند بی نیاز از راهنمایی های ایشان نیستیم.

در این مراسم تعدادی از حامیان حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور، احمد امیرآبادی فراهانی و برخی دیگر از اساتید و طلاب حوزه های علمیه حضور داشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار