معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مربیان تربیتی نقش بسیار موثری در تقویت ارزشها و باورهای دینی دانش آموزان دارند، باورهای دینی باید در بین دانش آموزان تقویت شود.
کد خبر: ۱۹۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 02 March 2016
محمود عباسی در جلسه امور تربیتی و مربیان پرورشی در محل اداره کل آمورش و پرورش استان زنجان، بر لزوم توجه به مسائل تربیتی در مدارس استان زنجان تاکید کرد و افزود: توجه به امور تربیتی باعث توسعه آموزش و افزایش یادگیری بین دانش آموزان می شود.

وی اظهار کرد: امور تربیتی نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و در این راستا آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان تربیتی دانش‌آموزان، اهتمام ویژه‌ای به این مساله دارد.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان به چالش ها ی موجود در امور تربیتی اشاره کرد و گفت: باید بحث امور تربیتی در حوزه دینی تقویت شود و خلاهای موجود در بحث فرهنگ دینی که چالش مهم می باشد از بین برود.

عباسی تاکید کرد: در بحث امور تربیتی باید به تقویت و تعمیق باورهای دینی در بین دانش آموزان توجه ویژه شود.

وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فرهنگی رسالت بزرگی را در خصوص تعمیق و تقویت باورهای دینی دانش آموزان دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: مربیان تربیتی نقش بسیار موثری را در تقویت ارزشهای و باورهای دینی دانش آموزان دارند و باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

عباسی تاکید کرد: در جامعه مشکلات فراوانی وجود دارد و در این راستا ورود مربیان تربیتی در مدارس نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

وی افزود: اگر بخواهیم جامعه ای توسعه یافته در همه حوزه ها داشته باشیم باید نسبت به تربیت دانش آموزان بیشتر تلاش کرده و برای تقویت باورهای دینی آنها راهکارهای موثر از سوی مربیان پرورشی در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه تحقق این مهم نیاز به عزم جدی مربیان پرورشی دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آمزش و پرورش استان زنجان یاد آورشد: فعالیت های امور تربیتی باید مطابق با نیازهای روحی و اجتماعی دانش آموزان باشد تا برنامه های امور تربیتی توسط مربیان محقق شود.

عباسی بر لزوم استفاده از تکنولوژی نوین در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: مربیان پرورشی باید با این فضا آشنا باشند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار