فرماندار ملکشاهی گفت: مشکل فقدان یا نوساتن آنتن دهی تلفن همراه در تعدادی از روستاهای این شهرستان با نصب سایت بی تی اس برطرف شد.
کد خبر: ۱۹۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 02 March 2016

فرماندار ملکشاهی گفت: مشکل فقدان یا نوساتن آنتن دهی تلفن همراه در تعدادی از روستاهای این شهرستان با نصب سایت بی تی اس برطرف شد.

به گزارش تابناک ایلام؛حسینعلی موسوی اظهار کرد: مسیر حوزه سد ایلام و روستاهای اما و انجیره و مناطق عشایری بخش گچی از توابع شهرستان ملکشاهی مشکل پوشش آنتن دهی تلفن همراه داشت که با راه اندازی سایت بی تی اس این مشکل رفع شد.
وی افزود: برای راه اندازی سایت بی تی اس در حوزه بخش گچی 95 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: با راه اندازی این مرکز تعداد سایت های بی تی اس شهرستان به 18 عدد رسیده که نقش مهمی در تکمیل زنجیره پوشش تلفن همراه خواهد داشت.
فرماندار ملکشاهی یادآور شد: بیشتر مناطق و روستاهای این شهرستان از پوشش کامل آنتن دهی تلفن همراه برخوردار هستند و مناطقی که با مشکل مواجهند، نیز در دست اقدام و پیگیری قرار گرفته اند.
موسوی با بیان اهمیت زیرساخت های ارتباطی همچون تلفن همراه و اینترنت گفت: در سال جاری با احداث فیبر نوری علاوه بر سه شهر ارکواز ، دلگشا و مهر بیش از 80 درصد مناطق روستایی نیز از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.
شهرستان ملکشاهی دارای دو بخش گچی و مرکزی و سه شهر ارکواز ، دلگشا و مهر است و با 25 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری مرکز استان قرار گرفته است./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار