هنرمندان یزدی با سه اثر در دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای حضور دارند.
کد خبر: ۱۹۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 02 March 2016
به گزارش تابناک یزد، این آثار در قالب مستند، داستانی و انیمیشن است که یکی در بخش اصلی(مسابقه ملی) و دو اثر نیز در بخش غیر رقابتی جشنواره حضور دارند.

 مستند "کوبانی" ساخته حامد بقائیان در بخش مسابقه ملی حضور دارد و فیلم داستانی "سال نو" به کارگردانی محمد صادق رحمان زاده و انیمیشن "دم آدم" ساخته الهه فلاحیان مهرجردی نیز در بخش غیر رقابتی جشنواره به نمایش در می‌آیند.

 همچنین در بخش برگزیدگان دوره نهم جشنواره نیز مستند "لحظه قطعی" به کارگردانی حامد بقائیان كه در سال 92 رتبه برتر بخش مستند این جشنواره را کسب کرده بود، اكران خواهد شد.

 آثار دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم 100 در بخش‌های "مسابقه ملی"، "مسابقه بین‌‌الملل"، "غیر رقابتی"، "نمایش ویژه آثار جشنواره‌های بین‌المللی"، "خارج از مسابقه بین الملل"، "برگزیدگان دوره نهم"، "آثار منتخب المپیاد دانش‌آموزی" و "تیزرهای تبلیغاتی اخلاقی" امروز و فردا 12 و 13 اسفند‌ماه اكران می‌شوند.

 گفتنی است؛ همزمان با تهران، فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه و اکران ملی جشنواره، در هشت استان از جمله استان یزد اکران می‌شود و عموم سینماگران، مستندسازان و علاقمندان به فیلم‌های 100 ثانیه‌ای می‌توانند از ساعت 18:30 تا 20 روزهاي مذكور در پلاتو حوزه هنری یزد به تماشای این آثار بنشینند.

به نقل از ایسنا، دهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های 100 ثانیه ای در بخش‌های اصلی(مسابقه ملی)، سینمای اخلاق، بین الملل و چشم انداز 1404 در قالب های مستند، داستانی و پویانمایی از 12 تا 14 اسفندماه در تهران بر گزار می‌شود و  آیین اختتامیه جشنواره به همراه معرفی و تقدیر از برگزیدگان، جمعه 14 اسفند با حضور اهالی سینما و هنرمندان در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار