کد خبر: ۱۹۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 02 March 2016
مراسم معارفه دكتر سيدامير حسيني سرپرست فدراسيون ورزش هاي كارگري با حضور دكتر علي ربيعي وزير، محمد مهدي حيدريان معاون فرهنگي وزارت كار و رفاه اجتماعي و مديران انجمن هاي ورزشي كارگري برگزار شد.

دكتر ربيعي وزير كار با تبريك حماسه آفريني مردم در انتخابات مجلس و با اشاره تجربياتش از حضور در برنامه هاي ورزشي كارگري تاكيد كرد: ورزش نقش ويژه اي در انگيزش نيروي انساني و بازنشستگان دارد و علاوه بر آن در بهره وري و هم افزايي نيروي انساني نقش فراواني دارد و ما بايد از اين بخش حمايت كنيم.

وزير كار با اشاره به تاثير شور و نشاط در نهاد خانواده گفت: بايد از توان شركت ها در ايجاد اين نشاط در از طريق ورزش استفاده كنيم.

حيدريان معاون فرهنگي وزارت كار در اين جلسه گزارشي از تدوين برنامه راهبردي ورزش كارگري ارايه كرد.

دكتر سيدامير حسيني در سخناني با اشاره به رويكردهاي دولت تدبير و اميد در بخش خدمات اجتماعي گفت: ورزش در ارتقاء سطح زندگي مردم به ويژه جامعه كارگري نقش قابل توجهي دارد. ما بايد با سرمايه گذاري در ورزش بخشي از هزينه ي بالاي درمان  را كاهش دهيم.

امير حسيني گفت: يكي از اهدافي كه در برنامه راهبري ورزش كارگري مشخص شده حداقل ١٥٠ دقيقه ورزش و فعاليت بدني در هفته است.

سرپرست فدراسيون ورزش كارگري گفت: بايد تلاش كنيم با استفاده ار فرصت هاي بين الملي در ورزش هاي كارگران مانند  اكو در منطقه ورزش كارگري را از درون گرايي بيرون بياوريم.

امير حسيني فعال تر شدن ليگ هاي كارگري با استفاده از خود كارگران را از ديگر الويت هاي اين فدراسيون بر شمرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار