مسئولان نباید نتیجه انتخابات را دلیل بر رضایت مردم از وضعیت موجود بدانند، مشکلات اقتصادی وجود دارد که مردم با آن مواجه‌اند. مردم به عنوان ملتی هوشیار معتدل‌های طرفین را پذیرفته‌اند و مجلس آینده مجلسی متوازن، متعلق به همه جناح‌ها و تأثیرگذار است.
کد خبر: ۱۹۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 02 March 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم گفت: اکنون نوبت تلاش برای حل مشکلات است، انتخابات با استقبال پرشور مردم و نظم و آرامش کامل پایان یافت و ملت از این آزمون تاریخی سربلند بیرون آمد.

وی برای حفظ این نعمت رعایت اموری را لازم دانست و گفت:  نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی برخلاف آنچه برخی می پندارند کاملا به سود کشور و نظام است، زیرا مردم به عنوان ملتی هوشیار معتدل‌های طرفین را پذیرفته‌اند و به نظر می‌رسد مجلس آینده مجلسی متوازن، متعلق به همه جناح‌ها و تأثیرگذار است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با انتقاد از برخی بد اخلاقی ها تاکید کرد: به فرض نارضایتی فرد یا گروهی از نتیجه اما همه باید بعد از انتخابات به آرا احترام بگذارند. طعنه زدن گروه ها به همدیگر سزاوار نیست، جشن گرفتن درست نیست این کارها فاصله ها را بیشتر می کند و کینه هایی بوجود می آورد.

این مرجع تقلید شیعیان ضمن تأکید بر اینکه مسئولان نباید نتیجه انتخابات را رضایت مردم از وضعیت کنونی بدانند افزود: مشکلات اقتصادی وجود دارد که مردم با آن مواجه‌اند و در این زمینه حرف‌ها و انتقادات زیادی را دارند.

وی در ادامه تأکید کرد: توجه به مسائل فرهنگی که رضایت بخش نیست از دیگر مشکلات است که امیدوارم دولت بتواند مشکلات را حل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار