دبیر ستاد اقامه نماز مازندران
دبیر ستاد اقامه نماز مازندران گفت: تعداد 60 مسجد بین راهی در راه های استان مازندران جانمایی شده که اغلب آن در دست اقدام است اما پاسخگوی نیاز نیست.
کد خبر: ۱۹۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 03 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، عباسعلی ابراهیمی در نشست ستاد اقامه نماز استان مازندران گفت: اصل و جان کلام مقام معظم رهبری در اجلاس نماز، احساس مسئولیت همگانی نسبت به اقامه نماز است.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی و بازدید هتل و مراکز و مساجد بین راهی استان، افزود: مجریان دستگاه‌ها ضمن آماده کردن مساجد و ساماندهی آنها در هتل‌ها و رستوران‌ها و جریان سازی آن برای اقامه نماز در روز طبیعت تدابیری اتخاذ کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران بازدید دوره‌ای از اماکن و نمازخانه‌های بین‌راهی و.. را لازم دانست و تصریح کرد: کارگروهی مشخص شده تا مشکلات نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی و ... را در یک گروه تیمی مشخص و به ستاد گزارش کنند.

وی با بیان اینکه شعار ستاد اقامه نماز امسال «نماز بخوانید تا سفرتان مبارک باشد»است، افزود: شورای اقامه نماز باید به صورت فصلی برگزار شود و اعضای شورا با اهمیت ویژه به این موضوع بنگرند.

ابراهیمی اظهار کرد: باید مساجد بین راهی در طول مدت نماز از صبح تا شب باز باشد و برای این مهم به خادمین مساجد نیز مبالغی پرداخت شود.

وی با تاکید بر مهیا کردن امکانات زیرساختی در توجه به امر نماز، افزود: تعداد 60 مسجد بین راهی در راه های استان جانمایی شده که اغلب آن در دست اقدام است اما پاسخگوی نیاز نیست.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران با تاکید بر اینکه ساماندهی وقت نماز در فرودگاه باید به سه زبان باشد، گفت: سکوهای نماز را که از سوی شهرداری‌ها درست شده به درستی مدیریت نمی شود.

وی افزود: باید برای ساماندهی تابلوهای راهنمایی رانندگی جهت اطلاع فاصله مساجد هر زودتر نواقص برطرف شود.

ابراهیمی با اشاره به لزوم آسیب شناسی نمازخانه ها از نظر استقبال مردم و وضعیت امام جماعت، اظهار کرد: انتظار است دستگاه‌ها با حضورشان در 20 دقیقه وقت نماز ظهر به ترویج نمار همت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار