مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه تا دوسال آینده ظرفیت پارکینگ خودرو تا 11 هزار دستگاه خواهد رسید، گفت: با ساخت چهار پارکینگ تا دو سال آینده ظرفیت پارکینگ خودرو در قم دو برابر می‌شود.
کد خبر: ۱۹۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 04 March 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به اینکه در بحث پارکینگ در قم کمبود احساس می‌شد، اظهار داشت: پارکینگ‌های سطح شهر در حال حاضر حدود 5 هزار و 200 خودرو ظرفیت دارد که به همین دلیل احداث پارکینگ‌های جدید در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه چهار پارکینگ تا دو سال آینده در شهر قم به بهره برداری می‌رسد، افزود: با ساخت این پارکینگ‌ها ظرفیت پارکینگ قم دو برابر خواهد شد و تا حدود 11 هزار خودرو ظرفیت پارک خودرو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پارکینگ شهید فاطمی حدود 3 هزار خودرو ظرفیت دارد، افزود: پارکینگ شرقی حرم مطهر هم با ظرفیت 400 خودرو قبل از عید نوروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: پارکینگ الزهرا (س) و پارکینگ مقابل شهرداری هم هر کدام 400 خودرو ظرفیت دارند که در حال حاضر عارضه‌سنجی همه این پارکینگ‌ها و مطالعات فاز یک پارکینگ طبقاتی الزهرا انجام شده است.

شعبان‌زاده با اشاره به اینکه 30 درصد تملک پارکینگ الزهرا (س) باقی مانده است، افزود: با انجام شدن این 30 درصد تملک هم مطالعات فاز دو پارکینگ آغاز شده و وارد بحث ساخت می‌شویم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی شهید فاطمی در خیابان صفائیه عارضه‌سنجی و گودبرداری شده است، بیان کرد: پارکینگ شهید فاطمی در خیابان شهید فاطمی می‌تواند برای روان‌سازی ترافیک این منطقه مفید باشد که با همکاری شهرداری و بخش خصوصی در دست انجام است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار