مراسم تجلیل از200 ورزشکار مدال آورکیشمراسم تجلیل از 200 ورزشکار مدال آور و پیشکسوت ورزش کیش برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 05 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مراسم تجلیل از  200 ورزشکار مدال آور و پیشکسوت ورزش کیش برگزار شد.

معاون وزیر درمجلس و امور استانها در این مراسم با اشاره به ظرفیت های فراوان جزیره کیش در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی، توسعه زیر ساخت ها را موجب گسترش و توسعه ورزش دانست و گفت: کیش به عنوان قطب گردشگری درکشور می تواند محل مناسبی برای برگزاری رویدادهای ورزشی در منطقه باشد.

علیرضا خادم فراهم کردن شرایط مناسب را زمینه ساز برگزاری اردوهای مختلف ورزشی درکیش عنوان کرد وافزود: براساس مذاکره با سازمان منطقه آزاد کیش، این جزیره در آینده به قطب ورزش های آبی و تیراندازی در کشور تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره  به ظرفیت های  بالای کیش در زمینه ورزش های دریایی گفت : تمرکز بر رشته های آبی در کیش موجب توسعه این رشته ورزشی در کشور خواهد شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم پرداختن به ورزش را از موضوعات مهم جوامع بشری دانست وگفت: رونق ورزش  موجب شادابی و نشاط در جامعه است.

علی اصغر مونسان با اشاره به برگزاری موفق مسابقات جهانی والیبال ساحلی درکیش  با تاکید بر ادامه برگزاری مسابقات جهانی در کیش گفت: با حمایت های وزارت ورزش  سال آینده شاهد گسترش برگزاری مسابقات ورزشی در کیش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ورزش قهرمانی  محل انتقال فرهنگها و ارزش های جوامع   مختلف است افزود : سال آینده دومین  زمین  تمرین فوتبال در کیش به بهره برداری می رسد.

معاون ورزش وآموزش جزیره کیش سال 94  را سال درخشش ورزش قهرمانی و همگانی درجزیره کیش عنوان کرد و گفت: امسال  140 تیم ورزشی از جزیره کیش به مسابقات مختلف اعزام شدند و قهرمانان جزیره کیش مدال های فراوانی را در میدان های بین المللی وآسیایی از آن خود کردند.
 
حسین جلالی با اشاره به 7 هزار بیمه شده ورزشی در کیش گفت : سرانه فضای ورزشی  در این جزیره 11 برابر سرانه ورزشی کشور است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای تیم های مختلف ورزشی در کیش گفت: در سال گذشته 30 رشته ورزشی در کیش اردوی آمادگی برگزارکردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار