سرمربی تیم فوتبال صبای قم؛
علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از پایان دیدار با تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:‌ وظیفه استیماچ این نیست که با من صحبت کند و من می‌دانم که او به خاطر کسب نتایج ضعیفش در سپاهان تحت فشار است.
کد خبر: ۱۹۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰ 06 March 2016
به گزارش تابناک قم، علی دایی سرمربی تیم صبای قم پس از کسب یک امتیاز در مقابل تیم سپاهان در نشست پس از بازی در ورزشگاه فولادشهر و در جمع خبرنگاران ‌اظهار کرد: بازی را بد شروع کردیم و بر اثر دو اشتباه خودمان گل دریافت کردیم؛ دو گلی که دریافت کردیم بر روی اشتباهات خودمان بود و نه به دلیل کار تیمی حریف.

وی افزود: خیلی زود دو گل دریافت کردیم، اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم که توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

سرمربی صبای قم بیان داشت:‌ اشتباهاتمان تا دقیقه 30 ادامه داشت، اما پس از آن عملکردمان بهتر شد و سپاهان در نیمه دوم و پس از به تساوی کشاندن بازی، فشار زیادی را به ما متحمل کرد که می‌توانستیم در ضدحملات جبران کنیم، اما در این امر ناکام بودیم.

وی خاطرنشان کرد: برای کسب 3 امیتاز به میدان آمده بودیم و از نتیجه راضی نیستم.

دایی در پاسخ به عملکرد تیمش در ادامه لیگ برتر اذعان کرد: هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و نباید پیش‌داوری کرد؛ 8 فینال دیگر در پیش رو داریم که باید پیروز شویم و در پایان نتیجه دست خداست و هر اتفاقی که او بخواهد رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: کار سختی است،‌ اما هر کار سختی هم امکان‌پذیر است.

سرمربی صبای قم در مورد اعتراض به ایگور استیماچ در دقایق پایانی بازی عنوان کرد: وظیفه او نیست که با من صحبت کند و من شرایط او را می‌دانم که استیماچ به خاطر کسب نتایج ضعیف تحت فشار است.

وی افزود: در داوری هم در 15 دقیقه آخر نمی‌دانم قوانین فوتبال چگونه تغییر کرد و چندین و چند اشتباه فاحش را از داور این دیدار شاهد بودیم.

دایی در باره اعتراضاتش به داوری مخصوصا در دقایق پایانی بیان کرد: در آن دقایق فشار زیادی روی من بود و شاید هر کس دیگری هم جای من قرار می‌گرفت، همین عکس‌العمل‌ها را نشان می‌داد.

سرمربی صبای قم در پایان در مورد عملکرد داوری نیز تأکید کرد: من آن چیزی را که دیده‌ام بیان کردم و باید فیلم بازی بررسی شود؛ شاید اتفاقات دیگری در داوری رخ داده باشد که بازیکنان سپاهان به آن معترض باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار