مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز ادامه داد: مقدمات این مهم فراهم شده و در آینده نزدیک بیمارستان صحرایی استان البرز راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 07 March 2016
به گزارش تابناک – البرز: چندی پیش و در حین برگزاری نشست استقبال از بحران با موضوع بررسی راهکارهای خدمات‌رسانی به مردم در این ایام که با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران در استان البرز برگزار شد، مهدی‌ مهرور مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز طی سخنانی اظهار داشت:‌استان البرز به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی، به عنوان پل ارتباطی تهران با 13 استان کشور به شمار می‌آید.
وی احداث بیمارستان صحرایی در استان البرز را یکی از نیازهای اصلی مدیریت بحران در این استان توصیف کرد و گفت: همانطور که گفته شد، البرز به عنوان شاهراه ارتباطی پایتخت به شمار می‌آید و لازم است یک بیمارستان صحرایی کامل و با تجهیزات استاندارد داشته باشیم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز ادامه داد: مقدمات این مهم فراهم شده و در آینده نزدیک بیمارستان صحرایی استان البرز راه‌اندازی خواهد شد.
مهدی مهرور در آبان ماه امسال نیز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، احداث بیمارستان صحرایی را به جهت موقعیت استراتژیک البرز، مهم قلمداد و تاکید کرد: نیاز است این بیمارستان در حاشیه اتوبان کرج به جهت احتمال وقوع حوادث در این مسیر احداث شود.
حال امروز ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و مدیریت بحران اظهار داشت: به منظور توسعه خدمات‌رسانی به مردم و مسافران بیمارستان صحرایی در ضلع شمالی اتوبان در ایام نوروز 95 راه‌اندازی می‌شود.
راه‌اندازی این بیمارستان صحرایی در حاشیه اتوبان کرج به طور قطع نقش مهمی در کاهش خسارات جانی ناشی از حوادث و به ویژه تصادفات رانندگی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار