از هفته نوزدهم لیگ دسته یک کشور جام آزادگان تیم شهرداری اردبیل با نتیجه یک بر صفر تیم فولاد نوین اهواز را با شکست بدرقه کرد.
کد خبر: ۱۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶ 06 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، در این بازی پرهیجان که در هوای بهاری اردبیل برگزار شد، تماشاگران با پرچم‌های قرمز یک صدا تیم شهرداری را تشویق کردند تا این تیم بتواند در نیمه دوم که با حملات بی‌شمار تیم فولاد نوین اهواز روبه‌رو بود، بر حریف خود غلبه کند.

هر دو تیم بازی کیفیت خوبی را در این بازی به نمایش گذاشتند به طوری‌که تیم فوتبال شهرداری اردبیل در نیمه اول و در دقیقه 30 بازی توسط مهدی ترکمن به گل برتری رسید اما در نیمه دوم تیم فولاد فشار زیادی را روی دروازه شهرداری آورد و هر دو تیم هر کدام یک بار توپ را به تیرک دروازه زدند تا بازی در نتیجه با برد شیرین شهرداری اردبیل و با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

هواداران تیم شهرداری که همواره تیم را مورد حمایت قرار دادند بارها با تعبیر «آذربایجان یاشاسین» تیم محبوب خود شهرداری را مورد حمایت قرار دادند.

در این بازی تیم شهرداری اردبیل با لباس قرمز رنگ و تیم فولاد نوین اهواز نیز با جامه سیاه وارد بازی شده و در طول 90 دقیقه، بازی پرهیجانی را به نمایش گذاشتند.

تیم شهرداری اردبیل با این برد شیرین خانگی تا رده دوم صعود کرد و برای بازی‌های پلی‌آف امیدوار شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار