رئیس دانشکده فنى و حرفه‌اى سماء بندرعباس گفت: فضاهای آموزشی، کارگاهی، فرهنگی و ورزشى دانشکده در سال 95 افزایش مى‌یابد و انقلابى اساسى در بخش علم‌آموزى و تقویت مهارت افراد در هرمزگان به وجود خواهد آمد.
کد خبر: ۱۹۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 08 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی دسینه  با اشاره به رویکرد مهارت‌محوری سازمان سما اظهار داشت: با توجه به استقبال خوب دانشجویان از دانشکده فنی و حرفه‌ای سما و همچنین استقرار مجامع صنعتی از قبیل فولاد، آلومینیوم، پالایشگاه نفت و گاز، بندرهای شهیدرجایی و باهنر و نیاز این سازمان‌ها به نیروی تکنسین و ماهر، توسعه فضاهای آموزشی و کارگاهی این مرکز در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: عملیات توسعه دانشکده فنى و حرفه‌اى سماء در زمینی به مساحت تقریبی 5 هزار مترمربع واقع در جنب دانشکده آغاز شده است که حصارکشی و طراحی سایت‌پلان ساختمان این مجموعه در حال انجام است که عملیات اجرایی آن از سال جدید آغاز مى‌شود.
 
رئیس دانشکده فنى و حرفه‌اى سماء بندرعباس گفت: ایجاد فضاهای کارگاهی، فرهنگی و ورزشى از عمده طرح‌های پیش‌رو این مرکز در سال 95 است که قطعا انقلابى اساسى در بخش علم‌آموزى و تقویت مهارت افراد در هرمزگان به وجود خواهد آمد.
 
دسینه در ادامه از ارتقای مرکز آموزشی و فرهنگی سماء بندرعباس به رتبه سوم در کشور خبر داد و افزود: با اعلام دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان سما، بر اساس امتیازات کسب شده، مرکز آموزشی و فرهنگی سما بندرعباس از بین 109 مجموعه آموزشی در سراسر کشور از لحاظ تعداد دانشجو و دانش‌آموز، امکانات و تجهیزات آموزشی، پس از مراکز تهران و مشهد در رتبه سوم قرار گرفته است.
 
وى در پایان یادآور شد: تعداد دانشجویان دانشکده فنی سما بندرعباس 4 هزار و 300 نفر و تعداد دانش‌آموزان این مرکز یک هزار و 900 نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار