رئیس بنیاد حمایت از بیماران سرطانی ریحانه اردبیل به احداث درمانگاه تخصصی سرطان به همت افراد خیر و نیکوکار اشاره کرد و گفت: اوایل سال آینده با تجهیز و تکمیل این درمانگاه شاهد راه‌اندازی آن خواهیم بود.
کد خبر: ۱۹۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 08 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، علی سرابیان صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری بازارچه‌های عیدانه در اردبیل به نفع بیماران سرطانی اظهار کرد: بنیاد حمایت از کودکان سرطانی ریحانه از سال 89 با مجوز رسمی و ثبت در جرگه موسسات و شرکت‌های غیردولتی فعالیت خود را در قالب چهار کمیته آغاز کرده تا خدماتی را به بیماران سرطانی و در حمایت از این افراد انجام دهد.

وی با بیان اینکه کمیته‌های پزشکی، فرهنگی دانشجویی، رفاهی و تشکیلاتی این مجموعه فعالیت خود را به صورت مستمر انجام می‌دهند، افزود: در دلجویی و کمک به بیماران سرطانی نیازمند کمیته فرهنگی و دانشجویی ما به روال سال‌های گذشته تصمیم گرفته تا در آستانه عید نوروز بازارچه‌ و غرفه‌های سفره هفت سین را برپا کرده و دایر کند.

رئیس بنیاد حمایت از بیماران سرطانی ریحانه اردبیل بیان کرد: قرار است این بازارچه‌ها 24 و 25 اسفندماه در میدان مصلای اردبیل دایر شود تا عایدات آن محل فروش محصولات متنوع صنایع‌دستی است صرف حمایت از بیماران سرطانی شود.

سرابیان افزود: این موسسه و بنیاد حمایت از بیماران سرطانی از سال 89 تاکنون موفق شده است بیش از 2 هزار و 185 نفر بیمار سرطانی را شناسایی و حمایت مادی و معنوی را از آنها انجام دهد.

وی ادامه داد: به این بیماران کمک‌های درمانی، توزیع سبد کالا، تجهیزات پزشکی و مساعدت‌های درمانی و خدماتی را انجام می‌دهیم و در کنار آن هزینه‌های عمل جراحی، شیمی درمانی و رادیوتراپی، طب هسته‌ای، آزمایشگاه، رادیولوژی و ... را به بیماران نیازمندان پرداخت می‌کنیم.

رئیس بنیاد حمایت از بیماران سرطانی ریحانه اردبیل از توزیع سبد کالا و غذایی در ایام نزدیکی عید نوروز خبر داد و افزود: به مناسبت‌های مختلف این سبد کالایی را با همت خیرین بین نیازمندان توزیع می‌کنیم و تلاش‌مان بر این است تا زمینه‌ای فراهم آید تا بتوانیم حمایت‌های همه‌جانبه را از این خانواده‌ها و بیماران سرطانی آنها انجام دهیم.

سرابیان اظهار کرد: در مناسبت‌های مختلف افراد خیر و نیکوکار در سطح استان و حتی خارج از استان به بیماران نیازمند و سرطانی کمک‌های نقدی و کالایی خودشان را اهدا می‌کنند و ما موظف به توزیع این کمک‌های ارائه شده هستیم.

وی به حرکت خوب عده‌ای از خانواده‌ها در پرداخت هزینه مراسم ختم درگذشتگان و افراد متوفی اشاره کرد و گفت: رونق گرفتن این حرکت‌ها زمینه‌ای را فراهم کرده تا موسسه ریحانه بتواند خدمات گسترده‌ای را به افراد تحت پوشش خود ارائه کند.

رئیس بنیاد حمایت از بیماران سرطانی ریحانه اردبیل به احداث درمانگاه تخصصی سرطان به همت افراد خیر و نیکوکار در اردبیل اشاره کرد و گفت: در زمین اهدایی دکتر عبدالرحیم جلائی این ساختمان در حال احداث است و مراحل نهایی تکمیل را سپری می‌کند و اوایل سال آینده با تجهیز و تکمیل آن به همت خیرین شاهد راه‌اندازی این درمانگاه خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار