مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز از اعزام 400 دانشجوی دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های این استان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۱۹۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 10 March 2016

سعید بهرامی اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار در کشور اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی است.

وی افزود: همانطور که مقام عظمای ولایت تاکید فرمودند، امروز همه وظیفه داریم که پیام شهدا و امام شهیدان (ره) را به نسل جوان انتقال دهیم و حتی معظم‌له تاکید دارند که ارزش این کار کمتر از شهادت نیست.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز تصریح کرد: به طور قطع اگر جوانان ما بدانند که عزت، استقلال، سربلندی و سرافرازی امروز ایران مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است و بدانند که این انقلاب با تلاش و ایثار و فداکاری چه عزیزانی به بار نشسته است، بهتر از گذشته پاسدار خون شهدا و پیرو امام شهیدان (ره) خواهند بود.

بهرامی گفت: بنابراین باید از تمام ابزارهای فرهنگی برای تحقق این مهم استفاده کنیم و به طور قطع یکی از بهترین برنامه‌هایی که در سال‌های گذشته انجام شده، اعزام کاروان‌هایی به مناطق عملیاتی تحت عنوان کاروان‌ راهیان نور است.

وی افزود: خوشبختانه شاهد هستیم که اکثر مردم استان البرز و به ویژه جوانان دانشجو، استقبال بسیار خوبی برای حضور در این برنامه‌ فرهنگی و معنوی دارند و امسال نیز تعداد بیشتری از دانشجویان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز بیان داشت: نخستین گروه از راهیان نور متشکل از دانشجویان استان البرز روز گذشته در قالب کاروانی 400 نفره از دانشجویان دختر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

بهرامی گفت: این دانشجویان در طول سفر پربرکت و معنوی و ارزشی فوق از مناطقی چون اروندکنار، دهلاویه، چزابه، طلائیه و هویزه بازدید می‌کنند و در برای آنها برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای اعزام دانشجویان پسر چه تمهیداتی اندیشیده شده است، گفت: استقبال بسیار زیادی از برنامه راهیان نور داشتیم، اما با توجه به امکانات موجود، در نوروز امسال و تا پایان 15 فروردین حداقل یک هزار نفر از دانشجویان پسر در قالب این کاروان‌ها به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

بهرامی در پایان اظهار داشت: در مجموع امسال یک هزار و 400 دانشجوی البرزی به سرزمین‌های نور اعزام می‌شوند و از برکات این سفر معنوی و فرهنگی بهره‌مند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار