کد خبر: ۱۹۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 12 March 2016


عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بودجه‌های عمرانی با نگاه محرومیت‌زدایی و توجه به مناطق محروم تدوین شده‌اند، گفت: بازگشایی خیابان‌های اصلی با تملک زمین‌هایی که در طرح قرار دارند در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، ‌حمیدرضا ابوالحسنی اظهار داشت: بودجه 95 شهرداری کرج پس از سه ماه بحث و تبادل نظر کارشناسی در کمیسیون تلفیق بدون احتساب بودجه سازمان‌ها که به صورت دو دوازدهم است،به تصویب رسید.

این عضو شورای شهر افزود: با مصوب بودجه، شهرداری خود را آماده اجرای برنامه‌های سال 95 می‌کند.

ابوالحسنی اظهار داشت: یکی از مهمترین نکاتی که در بودجه شهرداری دیده شده و حائز اهمیت است، بحث رویکرد‌های عمرانی بودجه است که به صورت 60- 40 و بلکه اضافه‌تر دیده شده است.

وی افزود: در این راستا جا دارد این نکته اطلاع‌رسانی شود که شورای شهر و شهرداری کرج به تقویت ناوگان اتوبوسرانی جهت رفاه شهروندان و کاهش بار ترافیکی نگاه ویژه‌ای دارد که بر این اساس مبلغ 50 میلیارد تومان برای خرید 100 دستگاه اتوبوس به صورت علی‌الحساب مصوب شده که تا 100 میلیارد تومان و برای 200 دستگاه اتوبوس اجازه افزایش دارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: با اجرای این طرح می‌توانیم حجم سنگین تردد وسایل نقلیه شخصی و ترافیک را از شهر کاهش دهیم و به راحتی به شهروندان خدمات‌رسانی کنیم.

ابوالحسنی اظهار داشت: در این راستا احداث بزرگراه‌هایی که در کمربند شمالی و جنوبی در دست اقدام است، همچنین اعتبار خوبی برای ادامه پروژه قطار شهری کرج دیده شده است که با اجرایی شدن این دو پروژه عظیم کاهش بار ترافیکی را در مرکز شهر شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بودجه سال 95 شهرداری کرج به صورت کاملا کارشناسی بررسی و مصوب شد و این بودجه را با توجه به شرایط سخت موجود تدوین کردیم که در این راستا بودجه‌های عمرانی نیز با نگاه محرومیت‌زدایی و توجه به مناطق محروم تدوین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار