معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: سال آینده بیمه ورزشی افزایش نمی‌یابد و قرار است این بیمه‌ها به صورت یک ساله اعمال شود.
کد خبر: ۱۹۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 14 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارس از اردبیل، امیررضا خادم صبح امروز در جلسه روسای هیئت‌های ورزشی در اردبیل اظهار کرد: با توجه به گلایه‌ها و برخی دغدغه‌هایی که روسای هیئت‌های ورزشی نسبت به نرخ بیمه‌های ورزشی داشتند تصمیم گرفتیم تا در سال آینده نرخ بیمه‌ها افزایش پیدا نکند و در کنار بیمه‌‌های ورزشی به صورت یک ساله از هر ماه و فصلی آغاز شود اعمال شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: در کنار ضرورت توجه و بها دادن به توسعه ورزش همگانی و ضرورت بسترسازی‌های مناسب در این حوزه باید تلاش کنیم تا خود مردم راغب به انجام ورزش برای ایجاد یک فضای تندرستی، سالم و بانشاط باشند.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پرداخت دیه و حوادث ورزشی مشکلاتی را به وجود آورده است، افزود: باید راهکار منطقی با افزایش و توسعه بیمه ورزشی را در این حوزه به درستی انجام دهیم.

خادم با یادآوری اینکه باید به سرعت تکلیف سرپرستان هیئت‌های ورزشی مشخص شده و انتخابات و مجامع آنها در این استان برگزار شود، بیان کرد: در سال آینده باید یکی از اولویت‌های مسئولان ورزش و جوانان استان، استان اردبیل بر همین محوریت باشد.

وی با قدردانی از حامیان بخش خصوصی ورزش همچون شرکت نمین سرامیک و آرتا پروتئین و سایر خیرین و نیکوکارانی که به توسعه ورزش کمک می‌کنند یادآور شد: ما از چنین حامیان ورزش انتظار داریم در کنار حمایت از تیم‌های ورزشی توجه به حل مشکلات جوانان را فراموش نکنند و در حوزه جوانان نیز سعی کنند تا بستر مناسب این کار حمایتی را به خوبی فراهم بیاورند.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: حامیان حوزه ورزش باید در حمایت از جوانان، سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز که در بخش‌های فرهنگی، محیط‌زیست و مسائل تربیتی و قرآنی گام برمی‌دارند مشارکت کنند چرا که در این حوزه هر یک تومان سرمایه‌گذاری آنها بهره‌وری چندین برابری را به همراه داشته و به سالم‌سازی فضای تربیتی فرزندان کمک می‌کند.

خادم در مورد حمایت وزارت از حضور قدرتمندانه کشورمان در بازی‌های المپیک ریو بیان کرد: استان اردبیل همواره در مسابقات المپیک و پار‌المپیک نمایندگانی شایسته‌ای داشته که از جمله آنها می‌توان در رشته‌های وزنه‌برداری، کشتی و رقابت‌های پارالمپیک را نام برد که امیدواریم در المپیک ریو نیز این قهرمانی‌ها تداوم پیدا کرده و افزایش یابد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: رویکرد و دورخیز وزارت ورزش و جوانان در سال آینده حضور موفق کشورمان در بازی‌های المپیک و همچنین آمادگی برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا است که تلاش می‌کنیم تا با آمایش ورزشی استان‌ها رشته‌های اولویت‌دار را مورد حمایت قرار دهیم.

خادم اظهار کرد: در بحث استعدادیابی در استان‌های مختلف و تشکیل کمیته‌های تخصصی بر اساس آمایشی که از قهرمانی‌ها و مدال‌ها به دست آوردیم امیدواریم استان اردبیل در رشته‌هایی همچون کشتی، شمشیربازی، رشته‌های رزمی و وزنه‌برداری بتواند خوش بدرخشد.

وی گفت: هر چند از این استان انتظار می‌رود تا در المپیک ریو و همچین پارالمپیک بتواند مدال‌های قهرمانی برای کشور به ارمغان بیاورد اما از 17 رشته اولویت‌دار در این استان تنها سرمایه‌گذاری روی سه تا چهار نفر استعداد ورزشی آمار پایین و وضعیت مطلوبی نیست و باید بیشتر از این مسئولین این استان تلاش کنند.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان وضعیت ورزش بانوان را در استان اردبیل ضعیف و دور از شرایط مناسب و مطلوب توصیف کرد و گفت: ما نیز به ایرادات و اشکالات مطرح شده و کمبود اعتبارات واقف هستیم اما باید خودمان را با این شرایط وفق بدهیم و هیئت‌های ورزشی با بهادادن به ورزش بانوان سعی کنند تا ضعف مدال‌‌آوری مردان را در مسابقات مختلف به نحوی پر کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار