رئیس هیئت فوتبال استان قم به اظهارات دپارتمان تیم ملی فوتبال مبنی بر عدم اجازه ورود دستیاران کی‌روش به ورزشگاه یادگار امام قم در بازی صبا و پرسپولیس واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۹۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳ 16 March 2016
به گزارش تابناک قم، کریم بهرامی در مورد اظهارات دپارتمان تیم ملی مبنی بر بی‌اعتنایی هیئت فوتبال استان قم به مربیان تیم ملی برای تماشای دیدار صبا و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام قم گفت: اظهارات آنها کذب است و هیچ هماهنگی با هیئت فوتبال استان قم انجام نداده‌اند. اگر این کار را انجام شده لطفا مدارکش را روی سایتشان قرار دهند. معمولا مهمانی سرزده بیاید این مشکلات مثل بسته بودن درب‌های ورزشگاه و ... وجود دارد و مقصر خودشان هستند.

او ادامه داد: آقای خانبان گفته من آنها را دیدم ولی اهمیتی ندادم. من که او را نمی‌شناسم و دلیلی هم ندارد بشناسم ولی اگر او من را می‌شناخت از ماشین پیاده می‌شد و خودشان را معرفی می‌کرد. ما هم حتما همانگونه که دوستانمان راهنمایی‌شان کردند به جایگاه هدایتشان می‌کردیم. از سوی دیگر چرا به کسی که آنها را راه نداد آی دی کارت تیم ملی را نشان ندادند؟

رئیس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: نیم ساعت مانده به یک بازی حساس و شلوغ که بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت در یک مسیر هستند بدون هماهنگی به ورزشگاه می‌آیند و توقع دارند همه چیز طبق روزهای عادی انجام شود.

بهرامی با بیان اینکه استان قم توانایی برگزاری بازی‌های آسیایی را داشته است، عنوان کرد: او(خانبان) ایران زندگی نمی‌کرده و خبر ندارد دو دوره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قم برگزار شده است. همواره به لطف حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان بهترین میزبان معرفی شدیم و از سوی دیگر ما خدمت‌گزار زواری که به قم می‌آیند هستیم و با مهمان‌نوازی بیگانه نیستیم.

وی اظهار کرد: دپارتمان یا مدیر تیم ملی که آدم‌های کارکشته‌ای هستند کتبا یا حداقل به صورت شفاهی با رئیس یا دبیر هیئت فوتبال استان قم هماهنگی انجام می دادند. ضمن اینکه عبور و مرور خارج از ورزشگاه بر عهده حراست اداره کل ورزش و جوانان و یگان ویژه است. با این وجود اگر با ما هماهنگ می‌کردند قطعا به این مشکل نمی‌خوردند.

بهرامی در خصوص اظهارات خانبان که گفته است بی‌نظمی حرف اول را در VIP بعضی ورزشگاه‌ها می‌زند و هر شخصی غیر از کسانی که مرتبط باشند در جایگاه نشسته‌اند، گفت: به آقای خانبان هیچ ارتباطی ندارد چه کسی در VIP نشسته یا نه. مگر او باید همه را بشناسد؟ اگر او مهمان است نباید به دیگر مهمانان کاری داشته باشد و وظیفه خود را انجام دهد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: من پیش از بازی در کنار آقای طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بودم و علم غیب نداشتم کادر فنی تیم ملی به قم می‌آیند.

بهرامی تاکید کرد: باز هم می‌گویم فردی به نام خانبان نمی‌شناسم. ضمنا خود را مربی تیم ملی معرفی نکند چون او آنالیزور است.

منبع: ورزش سه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
والله در تمام جملات این اقا(بهرامی) جز بی احترامی و فحش و ناسزا ندیدیم.
صد البته تا وقتی امثال این اقایان بر فوتبال ایران ریاست کنند فوتبال ما بهتر از این نمی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار