در حاشیه های یک نشست؛
تابناک: وی که تلویحا از عملکرد شهرداری در این مدت ابراز خرسندی کرد، قول داد در آینده در جلسه ای به نحوه حضور خود در شورای شهر که به گفته خودش خیلی حرف ها در این مورد که "چه کسی چه کسی را آورده"؛ توضیح خواهد داد.
کد خبر: ۱۹۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 16 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان، نشست خبری پایان سال اصفهان امسال هم مانند سال های گذشته در تالار شهرداری مرکزی اصفهان، با حضور بیش از 50 خبرنگار برگزار شد.

یکی از نکات جالب این نشست، بنری بود که توجه بسیاری از خبرنگاران را به خود جلب کرده بود. این بنر که با آرم رسانه ای ملی و استانی طراحی شده بود بروی دیوار تالار شهرداری نصب شده بود.

توضیحات رضا امینی، رئیس شورای شهر اصفهان در خصوص نوع رابطه شورا با شهردار جوان و به قول خودش خلاق این شهر، بخش قابل توجهی از وقت جلسه را به خود اختصاص داد.

وی که تلویحا از عملکرد شهرداری در این مدت ابراز خرسندی کرد، قول داد در آینده در جلسه ای به نحوه حضور خود در شورای شهر که به گفته خودش خیلی حرف ها در این مورد که "چه کسی چه کسی را آورده"؛ توضیح خواهد داد.

امینی که امروز با حوصله مضاعف برای پاسخ دادن به سوال خبرنگاران به نشست خبری آمده بود، آنقدر صبر برای جواب دادن به خرج داد که صدای برخی خبرنگاران هم درآمد و خواستار پایان دادن به جلسه شدند.

البته در این میان خبرنگارانی هم بودند که از پیدا نکردن فرصتی برای پرسیدن سوال خود گلایه داشتند و برای لحظاتی جو جلسه به سمت اعتراض این دسته از خبرنگاران رفت. البته این انتقاد و گلایه هرچند از سوی امینی با همان حوصله و صبرش پاسخ داده شد و وی گفت تا هرساعتی حاضر به پاسخ به سوال خبرنگاران است؛ اما یکی از خبرنگاران پیشکسوت اصفهان با دلخوری جلسه را ترک کرد.

برخی مثال های شخصی امینی هم در جلسه امروز جالب توجه بود.

وی در بخشی از جلسه که به پرسش و پاسخ در خصوص تصمیمات شورا برای بخش مسکن و خرید مسکن ارزان قیمت اختصاص داشت، با ذکر مثالی از زندگی شخصی خود از اجاره نشینی خود با خبرنگاران درد و دل کرد و گفت: من هم به تازگی مجبور به اسباب کشی و تغییر خانه شده ام و مجبورم 50 میلیون تومان رهن بپردازم.

امینی به تلفن همراه خود و اینکه اهل شبکه های اجتماعی نبوده است و مجبور شده به تازگی از تلگرام برای انجام برخی امور خود استفاده کند هم به مزاح گفتم از روابط عمومی خود می خواهم یک دوره آموزش استفاده از تلگرام برای من برگزار کند.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار