دبیر هیئت کشتی استان قم:
دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قم با نشان دادن نبوغ و استعداد خود به کادر فنی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۹۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۱ 17 March 2016
به گزارش تابناک قم، احمد رضایی اظهار کرد: حضور درخشان نمایندگان قم در آخرین انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران دو سهمیه حضور در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا را برای کشتی قم به دنبال داشت.

وی ادامه داد: در فاصله زمانی باقی مانده تا رقابت‌های آسیایی، تمام تلاش خود را برای حمایت از ورزشکاران نخبه و قهرمانان این رشته ورزشی به کار می‌گیریم تا حضوری موفق در رقابت‌های قهرمانی جوانان قاره کهن داشته باشند و توانایی‌های خود را برای کسب مدال ارائه کنند.

رضایی بیان کرد: قم در رشته ورزشی کشتی ورزشکاران پرتوان و مستعدی دارد و با یک برنامه‌ریزی اصولی که آغاز آن با استعدادیابی همراه بوده، توانسته‌ایم قهرمانان ارزنده‌ای را شناسایی کرده و در مسیر کسب افتخار برای ورزش قم و کشورمان آنها را پرورش داده و حمایت کنیم.

دبیر هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: نتیجه این تلاش‌ها و اهتمامی که مجموعه هیئت کشتی قم سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، این است که خوشبختانه روح‌الله میکائیلی مربی ارزنده کشتی قم به عنوان یکی از مربیان برجسته و موفق این رشته به عنوان مربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران انتخاب شد.

وی افزود: بعد از پایان پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که با رقابت نزدیک و نفس‌گیر مدعیان عضویت در تیم ملی همراه بود، مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان زیر نظر کادر فنی این تیم و حضور دو نماینده قم برگزار خواهد شد.

رضایی با اشاره به حضور فرنگی‌کاران اوزان 50 و 74 کیلوگرم قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران، اضافه کرد: این مرحله از تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کشتی جوانان در تهران برگزار می‌شود و از قم علیرضا نجاتی و مهدی ابراهیمی اردونشین تیم ملی خواهند بود.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، اردوی تیم ملی جوانان کشورمان با هدف حضور موفق در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی 2016 جوانان آسیا با حضور کشتی‌گیران موفق انتخابی نهایی تیم ملی برگزار می‌شود و علیرضا نجاتی در وزن 50 کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن 74 کیلوگرم در این اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت.

دبیر هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: میزبان این مرحله از اردوی تیم ملی کشورمان، خانه کشتی تهران خواهد بود و در آن کشتی‌گیران ارزنده و با استعداد استان قم به عنوان دو ملی‌پوش تیم ملی جوانان در کنار دیگر نفرات حاضر در اردو،‌ با انگیزه بسیار بالا به تمرین خواهند پرداخت تا آمادگی خود را برای حضور درخشان و موفق در مسابقات آسیایی افزایش بدهند.

رضایی در پایان با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا در اردیبهشت ماه سال 1395، اظهار کرد: این دوره از پیکارها برای کشتی‌گیران ما اهمیت زیادی دارد زیرا کسب مدال طلا از پیکارهای آسیایی تضمین کننده حضور در پیکارهای جهانی 2016 خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار