رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چرداول از برخورد با 290 مورد تخلف صنفی و غیر صنفی در سه هزار و 573 مورد بازرسی انجام شده در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۹۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ 17 March 2016

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چرداول از برخورد با 290 مورد تخلف صنفی و غیر صنفی در سه هزار و 573 مورد بازرسی انجام شده در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت اله رحیمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و 573 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی و بازار این شهرستان صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: در این بازرسی ها 290 فقره پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل شد و برای رسیدگی در اختیار شعب تعزیرات حکومتی قرار گرفت که عمده این تخلفات شامل عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم فروشی و قاچاق کالا بوده است.
رحیمی با اعلام آمادگی برای دریافت گزارش های مردمی در خصوص تخلفات اصناف و برخورد قانونی با آنها افزود: امسال 910 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری 124 دریافت شد که در اسرع وقت بازرسان برای رسیدگی به محل وقوع تخلف اعزام شدند.
به گفته وی، متخلفان صنفی این شهرستان در سال جاری از سوی مراجع رسیدگی کنده تعزیرات حکومتی به خاطر انجام تخلف به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای نظارت بر بازار شب عید در این شهرستان یادآور شد: توزیع 51 تن میوه (سیب و پرتقال) با قیمت مصوب از روز گذشته توسط عاملین فروش این شهرستان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز سال آینده نیز ادامه دارد.
رحیمی با بیان اینکه مهمترین عامل آرامش در بازار نظارت دقیق بر فعالیت اصناف و همکاری شهروندان با ستاد خبری 124 است از مردم خواست هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی،کم فروش، احتکار و عدم درج قیمت کالا را اعلام کنند.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار