مدیرعامل سازمان آتش نشانی ارومیه عنوان کرد؛
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: در انفجاری که بر اثر نشتی گاز در شهرک دانشگاه ارومیه اتفاق افتاد دو منزل به طور 100 درصد تخریب و به سایر همسایه ها و خودروهای پارک شده نیز تا شعاع پنجاه متری خساراتی وارد شد.
کد خبر: ۱۹۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 18 March 2016

 مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

 

  

 
 
   
ابراهیم شاد قوشچی در گفت و گو با اروم نیوز اظهار کرد: در پی تماس با مرکز آتش نشانی ارومیه مبنی بر وقوع انفجار در منطقه طرزیلو شهرک دانشگاه کوی 24، مأموران این سازمان بلافاصله و پس از چند دقیقه همراه با تیم نجات خود را به محل حادثه رساندند.

وی با بیان اینکه این انفجار در ساعت 6 و 51 دقیقه به وقوع پیوست، افزود: مأموران سازمان آتش نشانی پس از حضور در محل شاهد تخریب 100 درصدی منزل  حادثه دیده شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: اهالی این منزل تخریب شده مستأجر و از اهالی جنوب کشور بودند که برای دیدار با اقوام خویش رهسپار دیار خود شده اند، بنابراین تلفات جانی نداشتیم.

شاد قوشچی با اشاره به اینکه یک منزل کوچک خالی از سکنه نیز در این انفجار تخریب شد، تصریح کرد: نیروهای انتظامی، اداره برق و آب همراه با تیم آتش نشانی محل حادثه را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد که انفجار بر اثر نشت گاز و رسیدن آن به یک عامل آتش زن بوده است.

وی ادامه داد: این انفجار همچنین تا شعاع پنجاه متری موجب تخریب شیشه های منازل و تخریب به ماشین های پارک شده گشت.

شاد قوشچی یادآور شد: در هنگام مسافرت و ترک منزل کلیه کنتورهای برق، آب و گاز خود را به جهت جلوگیری از حوادث ناگوار مشابه بسته و کلیه نکات ایمنی باید رعایت شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: از شهروندان  خواهشمندیم رعایت توصیه ها و هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند چون در اثر بی احتیاطی و متعاقب آن وقوع حادثه علاوه بر منزل خود ، موجب خسارت به همسایه ها و اهال محل نیز می شوند.

 

مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار