وقتی قیمت مصرف کننده معنی ندارد؛
اگر قیمت مصرف کننده نباید رعایت شود پس چرا بر روی آنها قیمت درج می شود و اگر باید رعایت شود چرا به مردم گران فروخته می شود؟
کد خبر: ۲۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 08 April 2015
تابناک مازندران:شاید بارها این مساله برایتان اتفاق افتاده که پس از خرید یک دارو از داروخانه و نگاه به بروشور داخل آن با این عبارت روبرو شده باشید فروش این دارو بدون نسخه پزشک ممنوع است .
هر چند این عبارت در اکثر داروها دیده می شود اما به راحتی با مراجعه به یک داروخانه می توانید داروی مورد نیاز خود را بدون نسخه پزشک تهیه کرده و یا در بازار آزاد بدون دغدغه ای به هر آنچه از دارو احتیاج دارید دسترسی داشته باشید.
اما آنچه در این یادداشت به دنبال آنیم عدم رعایت قیمت از سوی داروخانه ها برای فروش می باشد .
این مساله در حالی در داروخانه ها در حال تکرار است که معلوم نیست چه کسی باید بر آن نظارت داشته باشد به عنوان مثال شربتی که بر روی آن قیمت 2300 تومان درج شده 2500 تومان به فروش می رسد یا قیمت دارویی که 3100 تومان درج شده 3500 تومان به فروش می رسد .
حال اگر این عمل در روز چندین بار تکرار و به مراجعین گران فروخته شود چقدر درآمد برای یک داروخانه ایجاد می شود .
اگر قیمت مصرف کننده نباید رعایت شود پس چرا بر روی آنها قیمت درج می شود و اگر باید رعایت شود چرا به مردم گران فروخته می شود .
انتظار می رود مسئولین ذیربط با انجام نظارت دقیق تر بر فعالیت داروخانه ها مانع از انجام این گونه سوء استفاده از شهروندان گردند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار