مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال برخورد پراید با عابر پیاده در اتوبان پاسداران تبریز، عابر پیاده جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۲۰۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 23 March 2016
عابر پیاده در اتوبان پاسداران جان خود را از دست داد
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال برخورد پراید با عابر پیاده در اتوبان پاسداران تبریز، عابر پیاده جان خود را از دست داد.

حبیب حسینقلی زاده اظهار داشت: ساعت 12 و 50 دقیقه امروز چهارشنبه چهار فروردین به دنبال برخورد پراید با عابر پیاده زن حدوداً 50 ساله جان خود را از دست داد.

وی گفت: با اطلاع این حادثه به مرکز اپراتوری اورژانس 115 تبریز که در اتوبان پاسداران، نرسیده به میدان فهمیده روی داده بود، پایگاه فوریت‌های پزشکی 209 به محل اعزام شد.

حسینقلی‌زاده گفت: تکنسین‌های اعزامی با بررسی وضعیت مصدوم، فوت عابر پیاده را که به علت شدت حادثه در دم فوت کرده بود، تأیید کردند.

وی افزود: تجمع در محل حوادث، احتمال بروز حوادث بعدی را به دنبال دارد و ارائه خدمات امدادگران و عوامل انتظامی را با مشکل مواجه می‌کند.


در اتوبان تبریز ـ زنجان
برخورد پرادو و پژو مرگ یک زن را رقم زد/ راهی شدن 3 نفر به بیمارستان


حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: ظهر امروز چهارشنبه چهارم فروردین 95 ساعت 13:55 به دنبال برخورد پرادو و پژو مرگ یک تن و مصدومیت سه تن دیگر را بدنبال داشت.

وی ادامه داد: این حادثه در کیلومتر 95 اتوبان تبریز-زنجان و با برخورد خودروی سواری پرادو و پژو روی داد و اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان هشترود، پایگاه‌های اورژانس 115، سلوک و هشترود و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر را به محل حادثه اعزام کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با بررسی صحنه حادثه و وضعیت مصدومان توسط تکنسین‌های اورژانس 115 از فوت یک تن خانم حدودا 65 ساله در صحنه حادثه و مصدومیت سه تن دیگر خبر دادند که مصدومان حادثه با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان هشترود انتقال داده شدند.

حسینقلی‌زاده با تأکید بر رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی توسط هموطنان، بیان کرد: در حوادث ترافیکی قرار دادن نشانه ها و علائمی در نزدیکی محل تصادف از بروز حوادث بعدی جلوگیری می‌کند.
در جاده ورزقان ـ خواجه
برخورد سمند و پژو مرگ یک نفر را به‌ دنبال داشت

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌‌شرقی گفت: برخورد سواری پژو و سمند در جاده خواجه ـ ورزقان منجر به مرگ یک مرد جوان شد.

حبیب حسینقلی زاده  اظهار داشت: ظهر امروز چهارشنبه 4 فروردین‌ماه در جاده خواجه ـ ورزقان برخورد سواری پژو و سمند، مرگ یک جوان را به همراه داشت.

وی گفت: با اعلام این حادثه به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان ورزقان، پایگاه اورژانس 115 ورزقان، سرند و خواجه و پایگاه امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و تکنسین های اعزامی مرگ یک مرد را در صحنه حادثه تائید کردند و 9 تن از مصدومان حادثه را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتفال داده شدند.

حسینقلی‌زاده گفت: اکثرا حوادث ترافیکی در نزدیکی شهرها روی می دهد و علل اصلی این حوادث خواب آلودگی و خستگی راننده است، که شاید با لحظه ای استراحت راننده، شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم./فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :