در دیدار با مراجع عظام تقلید در قم؛
سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که به منظور بهره مندی از رهنمودهای علما و مراجع عظام تقلید روز چهارشنبه به شهر مقدس قم سفر کرده بود با آیات عظام جوادی آملی، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و جعفر سبحانی دیدار و گفت وگو کرد.
کد خبر: ۲۰۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 24 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده ناجا در دیدار با حضرت آیت الله جوادی آملی از مراجع معظم تقلید با بیان اینکه رویکرد نیروی انتظامی، اجتماعی محور است، تصریح کرد: این نیرو بر اساس مبانی علمی، دینی و فرهنگی، ماموریت های خود را انجام می دهد.
فرمانده ناجا افزود: 500 هزار نفر از نیروهای پلیس در حال خدمت به هموطنان در ایام نوروز هستند که با توصیه های پلیس و همکاری مردم شاهد کاهش تلفات جاده ای هستیم.
وی با اشاره به طرح نوروزی که از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ادامه دارد، گفت: نیروی انتظامی با تشکیل قرارگاه نوروزی در سراسر کشور به موضوعات انتظامی، ترافیکی و امنیتی اهتمام داشته و همه همکاران در آماده باش هستند.
اشتری با اشاره به حجم سفرهای نوروزی و ترافیک سنگین در جاده ها، اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون شاهد کاهش هفت درصدی تلفات بوده ایم.
فرمانده ناجا همچنین در دیدار با حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی اقدامات خوبی در سال 94 انجام داده است، به چند شاخص در سال گذشته اشاره کرد و گفت: اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شاهد جمعیت چندمیلیونی در مرز زمینی بودیم که به لطف الهی با امنیت کامل انجام شد.
وی افزود: امنیت 22 بهمن نیز در امنیت کامل برگزار شد که مسئولیت آن بر عهده نیروی انتظامی بود اما از همه مهمتر امنیت 7 اسفندماه بود که به لطف الهی، همت همه همکاران و تلاش دستگاه ها، انتخابات در کمال نظم و آرامش برگزار شد.
فرمانده ناجا ادامه داد: بعد از انتخابات از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه قرارگاه نوروزی مشغول خدمات رسانی به هموطنان هستند؛ از زمان اجرای طرح نوروزی تاکنون، تلفات جاده ای نسبت به مدت مشابه هفت درصد کاهش داشته است.
وی در پایان این دیدار گفت: 500 هزار از کارکنان ناجا و دستگاه ها مشغول خدمات رسانی به مردم در ایام عید هستند و الحمدالله تا این لحظه وضعیت خوب است.
سردار اشتری در ادامه و در دیدار با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی اظهار داشت: نیروی انتظامی همچون سنوات گذشته در ایام نوروز به هموطنان در حال خدمات رسانی است.
وی افزود: 500 هزار نفر از نیروهای پلیس در حال خدمت به هموطنان در ایام نوروز هستند که با توصیه های پلیس و همکاری مردم شاهد کاهش تلفات جاده ای هستیم.
فرمانده ناجا ادامه داد: البته باید فعالیت ها بیشتر شود تا تلفات جاده ای کاهش بیشتری داشته باشد که این از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است؛ براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، فرهنگ ترافیکی ارتقاء می یابد و تخلفات و تلفات کمتر می شود.
سردار اشتری افزود: همچنین به لطف خداوند برخی جرایم نیز در شهرها کاهش قابل توجهی داشته؛ از سوی دیگر در مجموع شاخص ها بهتر شده است.
فرمانده ناجا در پایان با بیان اینکه همکارانم در ایام نوروز مشغول خدمت رسانی به هموطنان هستند، گفت: موضوعات امنیتی و اجتماعی نیز به برکت خون شهداء و هدایت داهیانه رهبری(حفظه الله) و عنایت حضرت ولیعصر (عج) مطلوب بوده است.
فرمانده ناجا همچنین در دیدار با حضرت آیت الله جعفر سبحانی اظهارداشت: از سال گذشته تاکنون پلیس با همکاری مردم اقدامات خوبی انجام داده به گونه ای که در مراسم اربعین، ناجا افتخار داشت به میلیون ها زائر اربعین حسینی خدمت رسانی کند و خدمتگذار زائران باشد و این مراسم با نظم خوبی انجام شد.
وی ادامه داد: در 22 بهمن نیز ناجا به عنوان مسئول امنیت کشور با همت همکاران خود به خوبی عمل کرد؛ مهمترین رخداد سال گذشته انتخابات اسفند ماه بود که به لطف الهی از جهات امنیتی هیچ مشکلی را در کشور نداشتیم و این برگ زرینی بر افتخارات پلیس بود.
سردار اشتری در ادامه به امنیت مراسم چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: آگاهسازی و اطلاع رسانی در این زمینه از طریق صدا و سیما خیلی مفید بود و از سوی دیگر حضور پلیس نیز بازدارندگی داشت و ما شاهد کمترین تخلفات بودیم.
فرمانده ناجا با اشاره به طرح نوروزی که از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ادامه دارد، گفت: نیروی انتظامی با تشکیل قرارگاه نوروزی در سراسر کشور به موضوعات انتظامی، ترافیکی و امنیتی اهتمام داشته و همه همکاران در آماده باش هستند.
وی با اشاره به حجم سفرهای نوروزی و ترافیک سنگین در جاده ها، اضافه کرد: تاکنون شاهد کاهش هفت درصدی تلفات بوده ایم، در حوزه های پیشگیری از جرایم در ایام نوروز نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته ایم.


مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار