مسئول اسکان مسافران نوروزی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: از ابتدای طرح اسکان گردشگران و مسافران نوروزی تاکنون چهار هزار و 144 نفر در سطح مدارس استان اسکان یافته اند.
کد خبر: ۲۰۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 26 March 2016

مسئول اسکان مسافران نوروزی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: از ابتدای طرح اسکان گردشگران و مسافران نوروزی در مدارس استان تا کنون چهارهزار و 144 نفر در سطح مدارس استان اسکان یافته اند.

به گزارش تابناک ایلام؛نجف عسگری نژاد دراین خصوص افزود: بیشترین اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهر ایلام صورت گرفته است.
وی ادامه داد: به منظور پذیرایی هرچه بیشتر از مسافران نوروزی 132 مدرسه با 739 کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی پیش بینی شده است.
مسئول اسکان مسافران نوروزی اداره کل آموزش و پرورش ایلام اظهار کرد: افزون بر این مدارس، خوابگاه دانشجویی فرهنگیان و همچنین مرکز فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش و زائر سرای مهران نیز کدام به ظرفیت 200 نفر برای اسکان کاروان های اردویی فرهنگیان، دانش آموزان، راهیان نور و دیگر کاروان ها تجهیز و آماده شده است.
عسگری نژاد با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در این مدارس و مراکز تا 13 فروردین ماه ادامه خواهد داشت، گفت: 130 نفر از نیروهای آموزش و پرورش استان ایلام برای ارائه خدمات دهی به مسافران نوروزی بکارگیری شده اند.
به گفته وی کلاس ها و مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان نوروزی مسافران بر حسب امکانات و شرایط اسکان به صورت ویژه، الف، ب و ج درجه بندی شده و برای مدارسی که بهترین و مطلوب ترین خدمات و امکانات را در اختیار مسافران قرار دهند، بسته های تشویقی تعلق می گیرد.
وی اضافه کرد: مدارس درجه ویژه دارای تخت، پتو، فرش، تلویزیون، سامانه های گرمایشی و سرمایشی و یخچال، مدارس درجه الف دارای فرش، پتو، تلویزیون و یخچال، مدارس درجه ب نیز دارای فرش، تلویزیون، تلویزیون و یخچال مشترک و مدارس درجه ج نیز فقط دارای فرش و زیرانداز هستند.
وی گفت: عموم مسافران متقاضی اسکان در اقامتگاه های آموزش و پرورش با ورود به سامانه (eskn.medu.ir) در این سامانه ضمن ثبت نام اینترنتی از نرخ مصوب اجاره بهای مدارس و امکانات آنها اطلاع پیدا کنند و یا اینکه به ایستگاه های مستقر در مبادی ورودی و خروجی استان مراجعه و مدارس مورد نظر خود را انتخاب کنند.
بیش از یک هزار و 356 فضای آموزشی در استان ایلام وجود دارد./ع


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار