بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: پس از تحقیقات و بررسی‌های اولیه، خودرو و دو نفر سرنشین آن به کلانتری منتقل شدند که در بازرسی صورت گرفته از خودرو، تعداد 24 عدد کیسه مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 236 کیلو و 278 گرم کشف شد.
کد خبر: ۲۰۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 28 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

کشف محموله 236 کیلویی تریاک در لنجان

سردار عبدالرضا آقاخانی ضمن اشاره به جدیت نیروی انتظامی در مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر، اظهار کرد: صبح روز گذشته اکیپ گشت مدیران ستادی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان حین انجام گشت‌زنی در سطح حوزه به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر، اقدامات تخصصی را در این زمینه انجام می‌دهند.

وی افزود: پس از تحقیقات و بررسی‌های اولیه، خودرو و دو نفر سرنشین آن به کلانتری منتقل شدند که در بازرسی صورت گرفته از خودرو، تعداد 24 عدد کیسه مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 236 کیلو و 278 گرم کشف شد.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: این مقدار مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ای در صندوق‌عقب و زیر صندلی‌ها جاسازی‌شده بودند که با دقت نظر همکاران انتظامی شهرستان لنجان کشف شدند.

فوت زن جوان در جاده کاشان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 در نقطه حادثه ساز پیچ اتصال جاده آنتن کاشان به جاده قدیم نطنز یک زن 22 ساله در دم جان باخت.

سیدمحمد حسین مکی اظهار کرد: در این سانحه همسر جوان این زن نیز مصدوم شد.

به گفته وی، کارشناسان اورژانس در لحظات اولیه اطلاع از حادثه در صحنه حاضر شده و مصدوم را به مرکز ترومای بیمارستان شهید بهشتی اعزام کردند.

9 درصد حوادث جاده ای کاهش داشته است

محسن مومنی در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات این شهرستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان اصفهان در 2 بخش پیش گیری و امداد و نجات نوروزی فعال است اظهار داشت: در نوروز امسال جمعیت هلال احمر استان اصفهان با 29 پایگاه ایمنی و سلامت و 42 پایگاه امداد و نجات به همشهریان خدمات ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه تا امروز حوادث جاده‌ای 9 درصد کاهش داشته و شاهد رعایت نکات ایمنی توسط مردم بوده‌ایم تصریح کرد: انتظار این است که در ادامه سفرها شاهد رعایت بیشتر اصول ایمنی توسط مسافران نوروزی باشیم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار