بسته خبری "بهار در خوزستان"؛
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "بهار در خوزستان" ویژه ایام نوروز و تعطیلات سال جدید تهیه شده است که در آن آخرین اخبار نوروزی استان خوزستان بازنشر می شود.
کد خبر: ۲۰۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 30 March 2016
بازدید گردشگران 20 کشور جهان از تالاب شادگان

نعمت اله آلبوغبیش اظهار کرد: در تعطیلات نوروز سال 95 یک گروه 80 نفره از 20 کشور جهان با هماهنگی این فرمانداری از تالاب بین‌المللی شادگان بازدید کردند. (جزئیات بیشتر)



اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان تعطیلات در خوزستان

رییس پلیس راه خوزستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان در روزهای 12، 13 و 14 فروردین ماه خبر داد. (جزئیات بیشتر)



استقبال بی‌نظیر راهیان نور از گشت دریایی

مسئول روابط عمومی و تبلیغات منطقه سوم نیروی دریایی سپاه گفت: این منطقه به عنوان متولی یادمان عملیات والفجر هشت، به طور متوسط روزانه میزبان 30 هزار زائر کاروان‌های راهیان‌نور بوده است. (جزئیات بیشتر)



آماده باش ناجا خوزستان برای امنیت راهیان نور

مشاور فرماندهی و رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا افزود: تمام نیروهای انتظامی استان خوزستان برای ایجاد امنیت کاروان‌های راهیان نور در آماده باش کامل هستند و نیروهای سپاه، بسیج و ارتش نیز در کنار مأموران ناجا در برقراری امنیت نقش‌آفرینی می‌کنند. (جزئیات بیشتر)



پیش بینی هوای خوزستان در 13 به در

ستاد بحران استان خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به وزش باد قابل ملاحظه و بارش پراکنده باران بویژه در ارتفاعات در این استان در روز 12 و 13 فروردین هشدار داد. (جزئیات بیشتر)



رضایت ۹۰ درصدی از خدمات شهرداری های خوزستان در نوروز

کاظمی نژاد از رضایتمندی ۹۰ درصدی مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده از سوی شهرداری های خوزستان خبر داد و اظهار کرد: عملکرد شهرداری ها در طول تعطیلات ارزیابی و شهرداری های برتر معرفی می شوند. (جزئیات بیشتر)



روستایی کوچک، نمونه ای زیبا از طبیعت خوزستان + تصاویر

مال آقا در منطقه‌ای کوهستانی از سلسله جبال زاگرس واقع شده که رودخانه‌ای مواج و سرد از کنار آن می‌گذرد وجود این رود خانه زیبا باعث تعدد باغ های اناری شده که در جوار رود خانه فضای بسیار دل‌انگیزی را ایجاد کرده است. (جزئیات بیشتر)



استقبال مسافران از تئاتر خیابانی آبادانی ها

تئاتر آبادانی ها که با استقبال میهمانان نوروزی روبرو شده به مدت سیزده دقیقه بیانگر ماندگاری، مقاومت مردم خاکی آبادان پس از جنگ است که در اثر جنگ زدگی که از خیلی از اولین ها عقب ماندند. (جزئیات بیشتر)
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار