فرمانده پلیس راه هرمزگان با اشاره مسدود شدن کیلومتر ۷۰ باند برگشت آزادراه بندرعباس-رودان به دلیل ریزش کوه از ادامه تلاش راهداران برای بازگشایی این محور خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 31 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ علی مجیدزاده اظهار داشت: بعد از ظهر امروز به دلیل ریزش کوه به شعاع 50 متر در آزادراه بندرعباس-رودان حدفاصل تونل سرزه در کیلومتر 70 باند برگشت، این محور مسدود شد.

وی در ادامه بیان داشت: پس از بررسی موضوع توسط کارشناسان با تغییر مسیر و استفاده از باند رفت به مسافت 500متر به صورت دو طرفه تردد انجام می‌شود و هیچ خللی در جابه‌جایی شهروندان وجود ندارد.

سرهنگ مجیدزاده تصریح کرد: تلاش راهداران استان برای بازگشایی مسیر مسدود شده همچنان ادامه دارد و تا ساعاتی دیگر این محور برای تردد شهروندان آزاد می‌شود.

فرمانده پلیس راه هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش 29 درصدی تصادفات و مجموع حوادث ترافیکی در استان نسبت به سال گذشته در همین مدت خبر داد و افزود: از آغاز تعطیلات تاکنون تعداد 15 نفر بر اثر حوادث ترافیکی در استان جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به سال گذشته در همین مدت با کاهش 6 درصدی روبرو هستیم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به منع تردد خودروهای سنگین و موتورسیکلت در تمام محورهای استان از ساعت 24 امشب سیزدهم فروردین ماه گفت: با متخلفان و رانندگان وانت بارهایی که در قسمت بار اقدام به جابه‌جایی مسافر کنند برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار