کد خبر: ۲۰۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 02 April 2016
خبرگزاری میزان: امیر فلعه‌نویی روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی در شبکه ورزش حاضر شد و در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در بخشی از صحبت‌های خود به ماجرای اختلافش با مهدی رحمتی اشاره داشت. وی اعلام کرد دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد داشته حمید بابازاده را به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به استقلال بیاورد و نمی‌خواسته با کریم بوستانی کار کند. موضوعی که با مخالفت قلعه‌نویی مواجه شده است.

همچنین قلعه‌نویی اعلام کرد در جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش، از سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خواسته رحمتی را به تیم ملی برگرداند. کاپیتان تیم فوتبال استقلال در صفحه شخصی خود در اینستاگرام واکنش تندی به این صحبت‌ها نشان داد.

رحمتی عکسی از دو نقاب منتشر کرده و با ادبیاتی تند به صحبت‌های قلعه‌نویی واکنش نشان داده است: «بازی‌های نخ‌نما شده، نقشه‌های تكراری با "نقاب"های فريبنده اما من و هواداران واقعی استقلال همين امروز به فوتبال نرسيديم كه فريب اين ترفندها را بخوريم!

بعد از بازي با پديده حرف‌هایی زدم كه خيلی زود نشانه‌هايش را ديديم. واقعيت‌ها و مستندات افشا خواهد شد، پس فعلا فقط به استقلال فكر می‌كنيم تا به وقتش خاطرات شنيدنی از افراد و اطرافيان‌شان را تعريف كنيم و "نقاب " از چهره آنها برداريم! "حرف" نزده را هميشه می‌توان زد.»

حمله تند رحمتی به قلعه نویی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار